24.10.08

285. rebelion

photo by ineedchemicalx

Не знам какъв по - голям бойкот мога да вдигна на дюнерджийницата от това да ям тостове от заведението, чиято врата е залепена за тяхната. Кхъ. Извинявам се, ама това вече е прекалено. Две усмивки, разговорчета, овъртания и после никакъв го няма. А и дебеличкият френски чичко от бургерите има хубав помощник. Освен това умирам да го слушам как говори на френски по телефона си, шегува се с въпросния си хубав помощник и ми пълни ръцете с вкусни хапки, за които не ме кара да плащам. А и винаги има повече луканка и домати в сандвича ми. Айм а лъки гърл, което очевидно го обожават всякаквите хорица дето имат заведения за бързо хранене. Да не говорим, че от пицарията ме гледат с умиление, защото винаги им плащам с шепа дребни монети, пък те имат нужда от тях, за да връщат на останалите. Или в мен има нещо, което се харесва на продавачите, или.. Та основното беше, че бойкотирам дюнерджийницата. Кхъ.

Толкова безсънни вечери прекарвам в планове за апартамента си. За бъдещия ремонт, който може да бъде започнат както след месец, така и след 10 години. И днес изнесох тия планове на чертежи. Разхождах се у нас с ролетка, мерих стените, мерих какво ли не и чертах в умалени мащаби къде ще стоят леглата, къде плъзгащата врата, гардероба, хладилника, естествено оплесках едно две неща, ама да не ставаме дребнави. Като се почне ремонта не ми трябват чертежи, само няколко човека, които да командоря и пари за новото обзавеждане, но засега имам само празните си чертежи. Колко безсънни вечери прекарах в планове за тоя апартамент. И ще си купя пиано. Хич не ме интересува, че не мога да свиря. Ще се науча, ако реша. Дори да е само една песничка. Някое старо, принадлежало на някоя баба или дядо, чиито внуци не се интересуват от музика и се чудят къде да го изхвърлят или как да го натикат на тавана или са го оставили в хола си, да стои винаги затворено и да го ползват, за да имат къде да си редят цветята да си оставят пепелника.

Ставам все по - добра в готвенето, особено на спагети. Господи, наядох се като прасе. Колкото повече готвя, толкова повече се свързвам с кухнята си, обаче това не влияе по най - добрия начин на моята и без туй пухкава талия. Обаче толкова ми харесва. Особено сега, когато всяка маджа излиза все по - вкусна и най - малкото става за ядене. Като бях по - малка искрено ме забавляваше и тъй нататък, но нещата дето излизаха не ставаха много много за храносмилане. И мисля, че съм се побъркала по рибните деликатеси в последната седмица. Онзи ден като бях на работа, открих къде продават всякакви рибни измишльотини, приготвени толкова апетитно.. направо да си оближеш пръстите. И си направих цяло пиршество със сьомга и панирани калмари, а спагетите ми днес са с рулца от раци.

Пътуването до Ел Пел за утре се отменя, защото нашите имат път към София и ще идват да ни видят. А аз така исках да си ида до къщата и да се заровя в кашоните дрехи и книги на тавана. Ще го оставя за другите два почивни дни преди заминавато за Монтана и Хелоуин. Измислих си два нови костюма за случая и мисля, че единият надделява и утре вероятно цял ден ще се преобличам, за да избера кое се приближава най - близко до истината.

И да бойкотирате нещо.
Au revoir!

No comments: