22.10.08

284. snow

photo by gnakk

Намерих си нови цигари. Хубави. Американски. С име, което ми напомня за Франция. Една цигара върви безкрайно дълго. И знам за поне двама души (трима), които няма да одобрят това. И не мога да кажа, че не ми пука, защото ми. Но ги харесвам тези Vogue.
Харесвам и Kate Havnevik, която ми озвуча вечерта.
И "Маскарад", особено на частта, в която Грибо открил, че когато го спипат натясно, освен трите котешки - бягай, бий се или се насери (може и трите едновременно) можел да се превръща и в човек. 10 минути не спрях да се смея, а 6 часа по - късно, когато се успокоих и исках да го прочета на колегите (които цял ден ме бъзикаха, че си чета и се смея непрекъснато) още не бях стигнала до култовата дума "насери" и бях избухнала в смях, свлекла се под масата.
И как нещата се развиха с Лиз.

4 comments:

Néntië said...

ГриБББББО, а иначе, омг, Хрис, четеш Тери Пратчет о0...*"Маскарад" май ми е любимата книга от там мух*

Nina said...

подхвани и тия за стражата (: Не са така вещерски, но пък Сам Ваймс е мъжът мечта (;

Anonymous said...

аз пък най-най-харесвам вещиците в чужбина...

ох, гледам Буковски, Лолита, сега и Пратчет... все невероятни книги четеш! а и като гледам останалите писатели в таговете - мечта!

Niky said...

Хрис, сега се сетих за нещо, което може да те зарадва:
Snow Falling on Cedars, 1999