4.10.08

274. colours

photo by memo89

Днес имаше нещо във въздуха. Зори каза, че съм била на щастливи хапченца, но сгреши. Не бях. И все пак имаше нещо във въздуха. Излязох по обед *трябва да се науча да излизам на терасата и да преценявам времето преди да започна да се обличам*, беше топло и още като стигнах до спирката бях убедена, че нещо не е съвсем наред. Дали заради хубавото време всички ми се струваха по - пъстри и весели, дали заради светлината, дали заради мен самата или може би есента.. оглеждах се навсякъде и всичко ми се струваше много красиво. Майките с количките, зелените полянки, шарените дървета, старите сгради с високите борове пред тях. По - прелестна София не е изглеждала никога в моите очи. Даже Орлов мост изглеждаше страхотно - разкошен, посипан в жълти и червени изсъхнали листа. Човек вярно ще си каже, че е взимал нещо подсилващо щастието. Може би е заради полата на Noa Noa, която си купих само за 36 лв (а тя е на поне 10 години и е страхотна). Moже би се дължи на разговора за голия Саске, който се проведе малко по - късно между мен и Зори в кухнята на Кейт, пред самата нея (изглеждаща рошаво - очарователно - втрещено) в присъствието на бисквити и мляко. Кейт сега сигурно се приготвя да излиза за работа, тъй че Кате... успешна и лека. За мен е тежка - не мога да реша кой сериал/аниме да започна да гледам сега. Раз... четвъртена съм. Омг. Как се казва когато си разделен между четири неща? Смее се.

Сега ми се чете.

2 comments:

zory said...

четвъртинка!
знам че кейт ще сънува кошмари със саксе казвам ти така го насолихме, но че е секси.......! <3

абе деня беше хубав похвално че ни дойдоха автобусите по едно и също време - знаех си че така ще стане :D

we said...

абе какво става тука. На нощната съм почти убедена, че четох блога и този пост го нямаше..странно. Вече времето ми се е объркало доста вдраво! а Иначе приятна беше нощта и бързо мина. :) А днес дали не духаше,а? хахахаха айде...пожелавам си пък аз една хубава седмица, че още тая нощ мис е връзват само 3 часа сън и псоле 5 часа френски (данооо) и 8 работа. :( Ай нийд лък енд ъ лот оф кофии!!