5.10.08

275. dirt

photo by 6artificial6

Ъх, когато иззвъня телефона не знам от къде събрах сили да се измъкна от леглото.
Първо.. бях спала само три часа. Второ.. беше студено извън завивките. Трето.. навън валеше като из ведро. Четвърто.. предната вечер ми бяха разтаковали сърцето. От където и да го погледнеш си беше сутрин, в която е противозаконно да излизаш от леглото. Само, че се наложи да стана в 7 и да се замъкна до банята. Аррр. Излязохме с Бро. Не мина много време, за да подгизнем въпреки огромния червен чадър. Бързахме, автобуса закъсняваше, малкото зелени таксита не спираха, а самите им оператори не вдигаха телефона. Е, просто изпуснахме маршрутката за Елин Пелин и хванахме следващата, голяма работа. През целия път съм слушала Dirt на Kate Nash и съм си говорила с братското същество. Пристигнахме в Елин Пелин съвсем скоро, видяхме се за много мъничко с майка и отидохме при баба. Честно да Ви кажа, след няколко ужасни дни, няма нищо по - хубаво от това да седнеш в кухнята, в която си отрасъл и, въпреки ремонта, в нея все още да усещаш миризмата на печени филийки с чесън, чушки и пиле. Седяхме там, между тия светли стени, ядохме варени яйца със сирене, домати и люти чушки, а дъждът продължаваше да си вали съвсем без да чувства умора. Вадички се стичаха по прозорците. Дядо се прибра вир - вода, беше събирал орехите по двора... в дъжда? Човека винаги държи да си свърши работата на момента. После пихме кафе в хола, аз си седях завита на канапето и гледах телевизия като едно време. Баба и дядо ни викат зайци. "Ей, заек.." винаги така са ми казвали, бях го забравила. Топло е. Усмивка. Като се прибрахме в София на спирката срещнах Калин. Той не ме позна, защото се биехме с чадърите си с Бро и явно не ме загледа. Беше скрил хубавата си коса под качулката, обаче тия сини очи няма как да бъдат скрити или забравени. Нито лицето. Каза ми "Ей... Ясна". Беше приятно да го видя, макар й за малко.. автобуса му дойде почти моментално. Много работел напоследък, нямал време. После пазарувахме и се прибрахме. Подредих и си боядисах косата.. сама. Какво пък. Сега съм като морковче в главата, симпатично е. Продължих да слушам Dirt и спах в късния следобед. Майка ми ме събуди по телефона, за да ми проясни ситуацията от последната седмица. Оказа се, че баща ми и е поискал развод. Тя пък му е казала всичко, което си е таила през всичките години. Вече разсънена се натъпках с един буркан кисели краставички и си дочетох "куклите". Утре на работа взимам "Лолита". И без това ми е тръгнало на такива книги.

Mom is tuff cookie.

4 comments:

instantstar said...

Блога ти е страхотен! <3

Anonymous said...

"Лолита"! Ееех, "Лолита"...

we said...

a huuuge, huuge hug... the hugest hug :)

zory said...

ох хриси (hugs)