31.12.06

87. Само след миг, това което казвам сега ще е минало...

В залеза на тази година започвам да се замислям затова... че не искам тя да свърши просто така. Да беше кофти година, година в която се случиха прекалено много неща, които вероятно не исках да се случват... и все пак... Тя просто ще свърши, разбирате ли...
Пък на мен си ми харесваше такава, някак изпълнена с разни събития, със сълзи и с усмивки... с хора, с познати, с приятели... със специални хора... с много чувства... и с любов...
Вярно болезнена година си беше, но аз съм си добре, ей... Усмихвам се на всички, които ме виждат...
Добре де, колкото и да не искам след час и половина тази година ще отплува, за да застане до предишните, които вече са в графата "минало"... ще започне новата...
И на прага на новия изгрев мога само да си поискам още по - изпълнена година... С каквото и да е, просто изпълнена... нали разбирате...
Времето лети цинично бързо, както обича да казва Мъро... все едно вчера посрещах предишната Нова година, шампанското на нашата маса, което май беше обилно разклатено от лицето, което седеше до мен, гръмна малко преди полунощ... "Е, вашата нова година започна малко по - рано" така ни казаха след това... *усмихва се*...
А сега стоя у нас сама и посрещам следващата Нова година... всъщност нищо не искам да посрещам, само ще изпращам, махайки... Не знам дали съм готова да обърна лице към нещо ново... Toлкова пъти опитах да гледам към новото и сега само защото започва някаква си нова година в живота ми не означава, че ще успея... искам просто да постоя малко... между двете... в един издължен миг, в който ще същестувам само аз... в който ще мога да обмисля всичко което беше... всичко което можеше да бъде... и всичко което не беше... За пореден път...

Синият ми облак чака светлините отвън, но ясно осъзнава, че всъщност има още доста време, затова се задоволява само с чашата червено вино, прекалено горчиво за вкуса му...

2 comments:

Skarvald the Troll-faced said...

Ейналеж итото щерог-йанаит отецил мавза коп ен.

Nox said...

Знаеш ли, Хрис...
Новото винаги носи нещо интересно със себе си...А ние можем просто да се впуснем в него и да изживем мига.
Не мисли, мушу и просто изживей мига