17.12.06

81. Сълзи... и пари, пари, пари...

Могат ли парите да ти купят щастие?!
Могат ли да спрат сълзите?!

Знаете ли какво се случи днес... Случи се онова, което обикновено се случва с големите ми мечти, очаквания и надежди за нещо. Отрязаха едно мое желание... Унищожиха го и оставиха красивата му червена лентичка, която го обвиваше, да лежи самотно до накъсаното му съдържание. Беше грубо... разстроих се... Винаги така се получава... старая се толкова много, искам нещо толкова много, надявам се толкова много... и вместо много получавам малко или не получавам нищо... В случая не получих нищичко от това, което исках...

За щастие или не, онези, унищожителите на моето малко желание вероятно се почувстваха виновни за сълзите ми... И знаете ли какво получих... пари, пари, пари, пари, пари, пари...
Откуп, задето плаках?! Откуп задето се разочаровах?! Или какво...
Получих кецове, получих сухите цветя, които исках за стаята си, получих още един шал, получих и обещанието, че преди Нова година ще имам фотоапаратът, който искам... Позволиха ми да си направя дори татуировка и ме пуснаха на дискотека със съучениците ми.
Но това, откупи ли сълзите ми?! Накара ли ме да се чувствам по - добре...
Да...
Материално получих неща, които съм искала от известно време и ще получа още от тях.
И все пак...
Не...
Душевно бих заменила всички тия прищевки, за да ми залепят обратно желанието и да му вържат красивата лентичка. Дори да му ударят печат за съгласие...

Синият ми облак е тъжен... някак разсеян, губещ плътност и се опитва да се съвземе, докато слуша Mandalay...

5 comments:

Канела said...

Хрис,защо сълзи?Нали точно ти ми беше казала да се усмихвам,когато ми беше тъжно...
Надявам се днес да си по-добре.
Голямо гуш:)))

Unknown said...

Е да, обаче...
Точно вчера беше малко неприятно да направят така...

Усмихна ме все пак...
*гушва*

K!LLah said...

a kakwo si pojela?

Unknown said...

Няма значение...

K!LLah said...

знае6 ли, много е красиво това, което пишеш. успяла си да изразиш чувствата си чрез думи, което е наистина похвално ;) продължавай в същия дух и успех