11.8.13

не ти се сърдя

не ти се сърдя, че обичал си преди
не мога да очаквам да не си живял без мен
и дори ще питам колко сини са били
сънищата ти преди да бъда с теб

не ти се сърдя, че ми ги споделяш
не мога да очаквам да мълчиш
не ще те карам да не си помисляш
за спомени, от които ми горчиш

не ти се сърдя, че ги бленуваш нощем
не мога да от тебе да искам да забравиш
и няма да очаквам да ми плащаш наем
за техните мечти, които в мене ще оставиш

не ти се сърдя, че понякога ти липсват
не ме мога да очаквам да мислиш, че са сън
и разбирам, ако все още тебе искат
да целуват под дъжда навън

не ти се сърдя, че бил си нечий чужд
не мога да очаквам, че си чакал само мен
ще се усмихват лекичко, без звук
на хората, от които бил си вдъхновен

не ти се сърдя, че свивал си гнезда
не мога да очаквам да не си пътувал
а аз на други континенти съм била
докато ти нечии устни си целувал

не ти се сърдя и никога не бих могла
не мога да очаквам, че нямал си лета
че без мен си бил със счупени крила
или бил си лодка без гребла

не ти се сърдя, просто те о.бичам
не мога очаквам да си друг
и миналото няма да отричам
важното е, че сега си тук

No comments: