16.8.13

поезия се случва

поезия се случва
когато те липсвам
повече от кислорода
защото съм прилегнала
на дъното на океана
поезия се случва
когато те целувам
a устните ти са солени
където съм те изяла
осмукала, надрала
поезия се случва
в два без тринасет
когато сънищата за теб
не ми идват на гости
и ги чакам на светнати лампи
да се ориентират
по-бързо, по-лесно
поезия се случва
защото я заченах от тебе
в ония юлски нощи
когато небето
си изплакваше душата
поезия се случва
когато ти завръзвам очите
а после и китките
та да не знаеш
от къде ще дойде атаката
да не можеш да се защитиш
наместо това
хапеш възглавницата
поезия се случва
когато си крив
когато си другите
десет процента
и режеш криле наред
дори моите
поезия се случва
когато се будя до теб
не искам да ставам
искам да те слушам
как се обтягаш
като сивия котарак
на перваза
поезия се случва
когато скубеш косите ми
душиш ме
превръщаш ме в играчка
приковаваш ме
доминираш ме
поезия се случва
когато докосваш
с върховете на пръстите
устата ти се криви от желание
и ме гледаш така
все едно ме виждаш
за първи път
поезия се случва
най-вече
когато на мен не ми стигат римите
да ни изпиша

No comments: