2.1.09

308. tea

И така... ден втори след новата година с чаша чай и поредното изслушване на "Пет" (не знам дали ще я понеса отново тази песен, ама пък добре се разпира на нея... мисля) с Вальо се опитваме да сметнем колко много време е минало от посрещането на Новата година, защото имаме чувството, че е било преди седмица.
.
Ами Нова година я посрещнах на студено (климатика нещо беше забил), топлеща се на приятелски прегръдки, китари и НЕогромно количество алкохол. Не, всъщност излъгах... посрещнах я на топло с роднините на Вальо и много храна, вино и шампанско.. Да, така беше. Но след един час беше с приятели и по горе описания начин. Не би могло да бъде по - перфектно в интерес на истината. Особено с нашата тоалетна хартия... тъй де, четири часа преди 12 с Вальо се замеряхме с тоалетна хартия, играхме бейзбол с нея и накрая всичко приключи с висящи от всякъде бели ленти. Дъ. Злета сме. И после, и после... никой не смееше да я скъса, всички я прескачаха и минаваха под нея и те така.. Хех. Мога само да кажа, че си струваше да присъстваш, особено когато се засвири на китарите и се пяха разни безобразни известни и не чак толкова български и световни хитове (аз като казвам, че всяко второ момче в Монтана може да държи китара и да свири доста добре на нея не лъжа!). А пък Ники и Джоти (надявам се да съм чула правилно имената).. няма такъв синхрон на свирене и пеене. Мух.. Жива съм и след афтер-партито и съм горда със себе си. И съм се съсиспала от смях рез цялото време. Особено, когато днес в 6 сутринта се замъкнах към леглото и Вальо и Росен ми пяха на главата.
.
Усмихната година на всички!
.
.
.
За Косето едно уиски с фъстъци.. (:

1 comment:

Алекс said...

Честито! Спечелихте си чисто Нова година! Тази е модел 2009! Гаранцията е 12 месеца! Карайте си я със здраве! И това не е всичко.Току що преведохме на вашата банкова сметка 365 дни с късмет, здраве и щастие! Използвайте ги с любов и оптимистично настроение!