14.1.09

315. men stuff

Отварям огромна скоба: всичко написано по - долу е огромно изключение за всички пораснали момчета и вдетинени мъже. Край на скобата.

Не мисля, че имам голям допир до мъжете. Повечето такива, които съм познавала в живота си, са били учител, роднина, познат на роднина или нещо такова и в главата са били просто "чичо-някой-си" или "господинът-по-някой-си-предмет".
Мъжете, до които самата аз лично съм се докоснала.. мога да ги изброя на пръстите на ръцете си. Твърде малко.
Виж, момчетата ги познавам.. е, определено не много добре, но достатъчно добре, за да знам какво става в тия главици, на какви неща се обръща внимание, приоритети, желания, секс.. И тук говоря за всякаквите типове момчета, които можете да се сетите. Чувствителните, добряците, и ония отрицателните типове с много нарицателни, които използват на всяка втора дума. Познавам ги, не са ми съвсем ясни, но познавам достатъчно от всеки тип. Знам. Колкото и високомерно да звучи. Около 10 години харесване и обръщане на внимание на всеки малък детайл в момчетата е достатъчно време, за да кажа това. Практически погледнато.. целия ми живот се е въртял около тях. Буквално. Наскоро ме блъсна автобус и се срещнах с момчето, което харесвах във втори клас. Той все още е момче. И то много объркано такова.
Мъжете обаче са друга работа. Има неща, които не мога да видя зад открития им поглед. Има неща, които не мога да разбера. И всеки малък жест, като това да ти подадат ръка, когато усетят, че не се чувстваш особено сигурна на замръзналия тротоар (момчетата трябва да ги помолиш, подсетиш по някакъв начин, направо да се хванеш за тях или да си им гадже, за да са залепнали за теб и да проявяват малко или много загриженост), да ти отворят вратата (окей, някои момчета се сещат понякога. ПОНЯКОГА!), да ти платят сметката, колкото и да роптаеш, че искаш сама да си я платиш (е, добре де, не всички момчета са материално добре, че да си го позволяват достатъчно често, ама все пак можете поне да предложите веднъж на високосна година) и разбира се, да ти помогнат да си облечеш палтото, якето или каквото е там (няма момче, което да се е сетило за такова нещо около мен), ме обърква прекалено много, за да го подмина просто така. Мама не е гласна буква в решенията на мъжете. Всички мъжкарски неща, които момчетата правят, за да изглеждат по - големи, при мъжете просто си идват естествено. Мъжете не се срамуват да те гледат в очите, да свалят маските ти, да те събличат и да отбелязват всеки малък детайл в душата и тялото ти. Мъжете не се страхуват да обичат и да правят безброй и едно глупави романтични неща, казвайки и доказвайки нещата направо, без много овъртания Мъжете те водят на срещи вечер и те изпращат до вкъщи. Мъжете са мъже дори с онези момичета и жени, които са им само приятелки. Отнасят се с нежност и не те вземат за един от всички "братоци" в компанията. Защото ясно осъзнават, че си жена.
А момчетата един ден ще станат мъже.

А може би аз съм имала контакти само с вдетинени момчета и пораснали мъже.
Или просто все още имам шампоан в гърлото след най - скоростно къпане в живота ми.

2 comments:

jazz said...

My little girlie is growing up!!!
:sob:

Права си.
Всички растем.
Въпросът е, вършейки това, какво променяме.

wanderlust said...

Според описанието ти... Има и мъжествени момчета. (: Поне аз познавам такива. (: