20.1.09

317. 280 swing kids

За човек като мен, който рядко се докопва до Студентски град (и Слава Богу), да се изтърси там си е голяма работа. Но не самото присъствие там, а стигането до мястото е по - важното. 280 е номера на автобуса. Единствения, в който рядко ще срещнеш човек от 30 на горе. Поне аз рядко съм срещала, да не кажа почти никога. Ама аз и рядко съм се возила.. да не кажа почти никога. Соу.. жив автобус. Никой не е бесен, не говори за политика и комунизъм, за цените на парното и водата и киселото мляко, което е по - евтино с 5 стотинки на Женския пазар.

*щастлив*

Соу... днес (снощи) се озовавам в 280 защото с Кейт отиваме на Суинг парти в "Строежа". Ще строим пирамидки от празни чаши за шотове и ще танцуваме. Общо взето историята със суинга седи по следния начин:
* отиваш да речем.. 65 килограма, а се прибираш 60 (защото си танцувал 4 часа (без да седнеш - буквално!) на темпо, на което не би могъл да издържиш, в която и да е друга вечер);
* изпиваш... двe текили и има - няма 4 - 5 водки и почти хич не си пиян, дори не си замаян (Кейт беше!... цитирам: "Кате... пияна си! *смях*"..."пауза... Да!.. пауза... а утре съм на изпит... и май на работа!";
* настъпили са те поне 7 души (и ти си намачкал има - няма толкова), разбили са ти ребрата с лакти, ама и ти си им го върнал.. и не си сърдит на никого, и никой не ти се сърди;
* Кейт ти е вдигнала поне 10 пъти роклята (ако си момче не знам какво ти е вдигнала!) до невъзможни височини, ама ти си я набъзикал, заради снимката от Борисовата градина (ах на кака сексито!);
* установил/а си, че студентски град е е пренаселен с адски много на брой секси мъже/жени, и направо са ти изтекли очите по тях.

И да повторя... танцувал си като за световно, гроги си, нямаш въздух, но си най - доволното куче на планетата!

2 comments:

Niky said...

прииска ми се да съм там, да сме там повече :)

Idea said...

Имало е суинг парти и не съм била там..
:(( Сигурно е било като след Cherry Poppin Daddies^^ a аз цяла нощ гледам анимета..хах
Определено не си се возила мн в 280, през деня е пълен с обикновени хора(говорещи за политика и etc.)