19.2.07

113. Your song...

Благодаря на Мъро, който ме накара да изгледам филма... и задето още преди няколко дни ми показа песента... Но чак след като видях "Мулен Руж", прозрях красотата й...
Благодаря ти отново...


Alessandro Safina & Ewan McGregor - Your Song

My gift is my song
And this one's for you
And you can tell everybody
That this is your song
It maybe quite simple
But now that it's done
Hope you don't mind
I hope you don't mind
That I put down in words
How wonderful life is now you're in the world

Sat on the roof
And I kicked off the moss
Well some of the verses well
They got me quite cross
But the sun's been kind
While I wrote this song
It's for people like you that
Keep it turned on

So excuse me for forgetting
But these things I do
You see I've forgotten
If they're green or they're blue
Anyway the thing is what I really mean
Yours are the sweetest eyes I've ever seen

And you can tell everybody
This is your song
It may be quite simple
But now that it's done
I hope you don't mind
I hope you don't mind
That I put down in words
How wonderful life is now you're in the world

I hope you don't mind
I hope you don't mind
That I put down in words
How wonderful life is now you're in the world...

Те танцуват на моя син облак... знам го... под звуците на Your Song на Alessandro Safina и Ewan McGregor...

5 comments:

Anonymous said...

Толкова ме е яд, че не можах да го гледам... за 6-ти път щеше да ми е. *тюхка се*
Това е най-най-любимият ми мюзикъл. Просто е велик! Няма песен която да не ми харесва, няма пасен която да не казва хиляди истини. Всички са страхотни. Добре че Мъро те е накарал да го гледаш. Заслужава си!

Селин said...

Добре казано, щерке :) Аз пък хванах само от El Tango De Roxanne, моята любима песен. Макар че и тази е... невероятна. Както и "One Day I'll Fly Away"... и "Come What May"... и всички^^ Невероятна музика, невероятни актьори, невероятна история, невероятен филм :))

scream said...

Хриси, това е един от НАЙ-страхотните филми, които съм гледала. Изключително трогващ, освен това направен толкова оригинално и красиво... *подшмрък*
За втори път го гледах... Наистина е невероятен. И филма, и песента. Всъщност всички песни. "El Tango De Roxanne" също е една от любимите ми :).
И не забравяй: The greatest thing you’ll ever learn is how to love and how to be loved in return!

:)

zory said...

значи само аз пак много се дразня на този филм :D
а песента е хубава, аз я знам да я пее дядо елтън =)

sugar said...

ау, този филм го ненавиждам... може би защото Никол Кидман е отвратителна...или защото Никол Кидман е отвратителна... а може и защото е изключително отвратителна.
Не успява да ме грабне нещо... виж, Титаник е друг случай *ловс ит*