13.2.07

110. И ти дадох сърцето си...

Буквално...

Вчера загледах "Али Макбийл", докато се мъчех да се приспя... Епизода обаче ми стана интересен... Ставаше дума за двама добри приятели... единият богат, шеф на преуспяваща фирма, мъж с чудесно семейство... но мъж с болно сърце, поради което се очаква да живее най - много пет години. А другият... първо просяк, после просто чистач във въпросната фирма... Мъж без никакви успехи в живота, без никой... но здрав мъж.. със здраво сърце, което иска да размени с това приятеля си... Заради приятеля си...
Естествено размяната не беше допусната...

"Ако трябва да опиша на един лист всичките си постижения, то листът ще остане празен. А сега, за първи път в живота си аз имам шанс да направя нещо значимо. Да подаря сърце на най - добрия си приятел... да подаря баща на децата му и съпруг на съпругата му."

Не искам дори да се обяснявам, защото не мога...
Всеки сам може да си извади нещо от горните редове...

Синият ми облак е малко объркан, но поне слуша Goo Goo Dolls и Iris...

5 comments:

Russalia said...

Хей, Хрис =) Тази серия на Али съм я гледала поне 3 пъти и е една от най- хубавите, бтв... но не пиша за това, де.
Исках само да отбележа, че блога ти изглежда повече от невероятно. Наистина е в-е-л-и-к.
Останах като гръмната като го видях.

Unknown said...

О, благодаря много, да...
Винаги съм харесвала този темплейт, даже като си бях направила блога за снимките беше черен, но после го затрих...
А този отдавна трябваше да влезе в тия рамки, ама сега ми дойде музата...
И така...

А после зайците правиха секс... ^^

Anonymous said...

И така ще си имаш мнооооого малки зайчета^^

Този епизод и аз съм го гледала и ми стана много мъчно. Още повече в момето състояние, можех напарво да си ревна. Е, сдържах се! Но идеята да дадеш всичко за приятел е много голяма. Аз бих го сторила и все се надявам, че има и хора които биха го направили за мен.

Unknown said...

Всъщност не ставаше дума за приятелството, колкото до това, че за единия мъж това беше шанса да направи нещо значимо в живота си...

И после бебетата зайчета пораснаха и също правиха секс...

Канела said...

И се родиха още малки зайчета...^^

Тази точно серия май съм я изпуснала...
Сал е много права-блога ти цепи тапети!:)

*Гуш*