27.1.07

101. Oh, but I wanna...

Или пост за разните интересни, забавни, леко спортни и поне малко екстремни неща, които ми се ще да се науча да правя както трябва... Или поне да опитам...

След като се измъчих с един скейтборд преди време, след като се научих да играя билярд (не толкова добре, колкото за първенство по снукър), след като съм си упражнила и скоковете във вода от десет - метрова кула (не толкова изящни колкото ми искаше да са, но пак бяха доста добри) и след като днес се качих и на кънки (и почти надминах Албена и Максим ^^)... установих, че има много други неща, които трябва да опитам и всъщност винаги съм искала...

Mисля да започна с някои по - леки за вършене неща... без адреналин и без кой знае каква трудност... нещо като билярда... И ще се постарая списъчето да е скромно... на дължина имам впредвид...

Боулинг... Защо не съм го опитала досега не ми е ясно, а съм имала възможност. Въобще аз за много неща съм имала възможност и пак не съм ги вършила...
Второ място е за пейнтбола... От кога сме се наговорили със съучениците ми да ходим да се "поубиваме" малко... Май ще ги ръчна.
Третото също не е хич трудно да се свърши, най - малкото картинг пистата не е труднодостъпно място. Точно така... картинг...
В четвъртото вписвам карането на делтапланер... откакто Тити деликатно го подхвърли все ми е в главата да ида до тази Монтана и да се кача на такова чудо... Пак не е сложно за осъществяване.
Малко по назад по реда, но сигурно първо по важност и първото, което ще свърша е да се науча да яздя както си му е реда. Т.е. очаквам отварянето на конните бази пролетта.
Шесто... да се науча да карам ски или сноуборд, което само по себе си също не е сложно за изпълнение...
Седмото нещо мисля, че не може да се случи на нашето черноморие и това е карането на сърф, но пък осмото може...
А именно водните ски... трябва ми само лодка... и ски естествено...

Отивам нататък (малко останаха, имате късмета, че дори не ги описвам надълго и нашироко, а само ги подмятам)...

Девето ли дойде... добре, класическото бънджи... искам мост, пропаст и "полет"... и естествено дебело ластично въже! Няма да се хвърля туко - така. Мух ^^...
Десето - парашут... някой ми беше казал, че ми трябват около 80 - 90 скока с парашут, че да свикна с усещането, иначе всеки път бил като първи...
Номер единадесет... и едно от тези, на които съм най - мераклийка всъщност. Австралийско спускане... И обяснявам, защото за разлика от всичко друго, то не е толкова... известно в България... Качват те на сграда висока поне 60 метра (по - малко не би си струвало), овързват те с много въжета, слагат ти готина жълта каска и ти обясняват набързо какво да правиш... до тук със частта на инструкторите... ти сам прескачаш парапета и буквално започваш да ходиш или тичаш (зависи колко ти в кръвта да се правиш на Спайдърмен) по отвесната стена на сграда... надолу... гледайки как Земята се приближава...

Да... такива разни неща ми се правят. Да добавим и още, че имам желание да се науча да карам кънки на лед както си трябва (или поне прилично)...

Синият ми облак едва ще дочака другата събота, когато пак ще обуе кънките... Дали и тогава ще успее да се задържи без да се пребие качествено е друго нещо... Дотогава... Kosheen и Catch...

3 comments:

sugar said...

Аз съм с теб само в бънджито и австралийското нещо или каквото там беше ;)
Представям си реакцията на нашите, като им кажа, че ще си дупча устната, ще скачам от мост и ще бягам по сграда ^^

antina said...

Нямаш проблем - идвам в София и отиваме на боулинг :Р
Сериозно - май много си приличаме в идеите си, само дето аз приоритетно бих ги подредила различно,а и, за радост, съм опитвала някои.
Сега, за делтапланеризма, непременно ще отидеме, ако дойдеш при мен лятото, само дето трябва да проверя точно какви са условията...
Много искам да полетиме поне за мъничко...

Skarvald the Troll-faced said...

Боулинг съм играл два пъти. На втория път се подхлъзнах, защото стъпих на частта, покрита с восък. Болеше.
И не се ли казва "пилотиране на делтапланер"? :P
И аз искам пейнтбол..
Картинг... малките колички от Формула 1, които съм карал по писта броят ли се? Бяха бързички...