16.1.07

94. Можеш ли да пазиш тайна?! А две тайни?!

Ще последва много кратък пост... ^^

"- Как мина с Биби?!
- Разделихме се...
- Боли ли?!
- О да... *усмивка*..."

Нямам ясна идея защо започвам с този цитат от "Малкълм" от епизода, в който Френсис избяга от военното, за да се види с приятелката си и след това баща му го закара обратно в училището...
Просто ми се заби в съзнанието...
А поста ще е съвсем за друго нещо...

Представете си, че имате две приятелки... Всяка една от тях има своя тайна свързана с другата... А Вие знаете и двете тайни, но и пред двете си приятелки сте обещали, че ще си мъчлите. Сега си представете, че тайните са много важни и че от чиста приятелска гледна точка се чувствате длъжни да кажете и на двете момичета за какво става дума... от същатата тази гледна точка знаете, че ако си отворите проклетата голяма уста тяхното приятелство ще се развали... да не споменаваме големите скандали и интриги, които ще последват... Да не споменаваме, че покрай тях ще се скара поне половината Ви клас... Общо взето поставени сте на сериозния кръстопът: "Да говоря или да не говоря, това е въпросът?!"... По този повод поставяте на кантар и варианта, в който да кажете само на едно от момичетата чуждата тайна... Само че на коя от тях да кажете?! Чие приятелство Ви се струва по - важно и чия тайна е по - нужно да бъде изказана...
Аргх...

И в такива дни как да не мразя, че половин тон хора ми се изповядват?!

Синият ми облак си танцува на Doctor Jones и се чуди дали да си отвори устата... или не...
Защо ли пък да не си мълчи...

5 comments:

Valery Dachev said...

И без да си го представям, случвало ми се е. Защо не опиташ да ги убедиш, че трябва да проговорят една на друга по темата, в резултат на което сами да си споделят тези тайни ?

Unknown said...

Ами тя идеята не е лоша, само дето и двете твърдо ми заявиха "Няма нужда тя да знае, само ще и стане криво"...
Все ще измисля нещо, може уж без да искам да ги прикарам да се изпуснат една пред друга... ^^

zory said...

(пази тайните, накрая само те остават)

Skarvald the Troll-faced said...

Трима човека пазят тайна, когато двама с в гроба.

scream said...

Съгласна съм със Зари... Според мен не казвай нищо, щом това може да развали приятелството ви/им.