6.1.07

89. Защо чаровния принц трябва да е чаровен?!

Предварително се извинявам за безбройните повтаряния на "чаровен", които сигурно ще прочетете по - долу...

Добре, склонна съм да приема, че външността е първото нещо, което забелязваш в човека от среща...
И съм склонна да го отрека...
Защото в нашия чаровен виртуален свят външният вид е последното нещо, което виждаш в човека от другата страна на монитора... Научаваш толкова много за него и чак тогава получаваш снимка, образ... представа. И обикновено предварително се очароваме от същността на човека, после ни се дава снимка, на която чаровния принц не е чаровен и цялото иначе очарователно същество, пишещо ни от известно време изведнъж се превръща в пълно разочарование.
Лично ми се е случвало... има няма два пъти...
И питам аз "Защо?"...
Ако има повече хора като мен, някъде там, то те определено са много по - искрени докато пишат с някой далечен познат, от колкото като говорят в очите на най - добрите си приятели... Споделяла съм такива неща с хора, които още не съм видяла и докоснала на живо, които едва ли бих могла да кажа в усмихнатите лица на приятелите си. Срещала съм такова разбиране, каквото едва ли бих срещнала с хората до мен... Намерила съм такива чаровни хора...
А и на мен са ми споделяли, аз съм разбирала, аз съм подкрепяла...
Ей, така... виртуална отдаденост и от двете страни...
И защо едната снимка трябва да срути всичко това?!
До сега все така ставаше знаете ли...
И после се влюбих така чаровно, че в момента съм сигурна, че дори снимка на мумия да ми бяха пратили пак щях да си го харесвам... Защото може би всяко влюбено момиче вижда дори в Квазимодо най - красивия принц и във всяко пате - най - изящния лебед... Дори всички малки чаровности в него всъщност да са грозни... Важното е с какви очи гледаш...
Може би са прави хората, като казват, че влюбиш ли се в някого, той става съвършен в очите ти (и в момента не говоря само за външния вид)...

Синият ми облак надрънка разни безсмилици, които така или иначе знаете... остави си мислите недовършени, но кой го грее... важното е, че не него му е хубаво, дори само защото си слуша All We Are на Fischerspooner...

7 comments:

Death cab said...

Еми жалкото е, че за хората особено децата на нашата възраст (15-20 годишните имам впредвид), гледат само външния вид.. и това е нормално, заложено е в нас от древни времена. Но за мен вече не това е най-важното, по-ценно е какъв е човекът от вътре, защото душевната красота е над физическата.

HeLLwinD® said...

Толкова е просто, Хриси- той е принц, заложено му е да бъде чаровен:) А колкото до това кой как оценява хората, всички са еднакви, ако ще да е най- свестния на земята, нете ли привлича....

Skarvald the Troll-faced said...

Не е проблемът в проклетия чар, а в пустото търсене на "принцове". Като искате принцове, ей ви го ушатия Чарлз, или пък се "оженете" за някой халиф или "принц" от Обединените Арабски Емирства. Ще сте "принцеси", нищо че преди вас ще има поне десетина жени..
Търсете си нормални хора и не очаквайте нищо перфектно в тях, защото не живеем в проклета Утопия, а на планетата Земя, където хубавите ябълки ако не изгният, прасета ги ядат, а прекрасните манекенки са грозни, сбръчкани вещици, които освен че стават за гледане и мастурбиране, успяват и да разбият човешката представа за истинска красота.
Просто е мега тъпо да се гледа красотата, при положение, че тя трае 2-3 години, след това човек залинява, напълнява и се сбръчква. Но характерът си остава..

antina said...

Красотата, като цяло е преходна.
Но аз въпреки всичко вярвам в нея.
Тя е фактор.
Всички я ценим.
Дори да се изказвате безгранично грубо по повод на всички секс-идоли на века, и вие сте признавали, че поне един от тях напълно заслужава този статут.
Влюбването няма общо с красота. Единствено любовта и буквалната слепота са способни да обезсмислят физическото. Защото са може би до голяма степен равносилни. Но дори в тези случаи, да ти е хубаво на хубаво е бонус №1... сетихте се какво имам предвид, нали?
Повечето неща в живота опират до шанса и случая... и птичките, дето ти кацат по раменете обикновено са разновидови.
Аз поне си мисля, че, ако виждайки снимката на човек, когото харесваш, се разочароваш, значи не те е впечатлил и омаял достатъчно.
Винаги съм твърдяла, че всеки има правото да търси най-доброто за себе си - защото той е не-по-мал-ко пълноценна личност от другите.
Веднага разяснявам, че не уважавам идеята за клонираните перхидролени кукли, които, като податливи на комплексите си личности, всички мразим.
Исках да кажа, че всеки от нас има право да търси красивите хора, които могат да го направят щастлив. И е въпрос на лична нагласа за какви хубости точно ще се оглежда и до колко ще ги открие и задържи.
Чаровният принц е чаровен, защото те е накарал да виждаш именно чара му. Ако не успееш да го съзреш в момчето от магазина, което ти се е усмихнало вчера ... значи той не може да е твоят принц.
Той чака някоя друга принцеса, а ти непременно трябва да продължиш търсенето си...

Anonymous said...

Защото иначе щеше да е жабокът-прнц. То си идва с определението просто.
Но истината е, че сърцето вижда с други очи света. Винаги е било така и винаги ще бъде. сърцето вижда това, което обягва на очите. Какво е външноста - нещо преходно, тя непрекъснато се променя, а душата остава вечна, за това тя е важната. Има един цитат от филм и колко подходящо това е от филма "Жабокът-принц". Главната геройня обяснява, че не иска някой красавец, иска мъж, който да я обича и казва:
"Искам, когато остареем заедно и аз вече съм побеляла и сбръчката и си пия чая със сламка, той да погледне в очите ми и да ми каже "Ето я моята царица, и каква привилегия бе за мен да я обичам".
Нещо ме е ударило на цитати, та за това не мога и да не спомена "Шрек 2". Именно защото там се показа, че принц чаровен може да е много красив, но да е идиот от вътре и Фьона пак да си предпочете Шрек, защото той има добра душа. в момента нашият свят е така изроден, че външното се слага на пиадестал, а всъщност вътрешното е това, което е от значение.

Anonymous said...

Като човек, невярващ в любовта и чаровните принцове, трябва да защитя тезата си, срещу която сигурно бързо ще се надигнат ропоти...
Чаровни принцове има... само в приказките. Затова и искам да живея в някоя от тях... За чаровността съм съгласна, че няма общо с външността, ама въобще... Проблемът не е, че оценяваме хората по външния вид, а че много малко са тези, които, дори и да не са умопомрачително красиви, са чаровни отвътре. И е голям късмет да срещнеш "истински принц". Честно казано, не съм срещала такъв, дано ти да си... Все пак има време, склонна съм да си сменя гледната точка...

Anonymous said...

[color=#c52e37]
Приветик! И кстати.. есть cупер предложение по[url=http://www.pi7.ru] видео[/url] порталу Думаю вам понравится

[url=http://www.pi7.ru]секс в пожилом возрасте[/url]
aнекдот для разнообразия :)

Трахаются дове в автомоиле. Подходит АГИшник Сморрит - девочка что надо. . .
- О, мужик, я следущюий!
- Ладно, - усмехается тот, - давно я ментов не #бал. . .

Я 6 часов блждупла по сети, пока не вышела на ваш форум!Думаю, я десь останусь надолго!
прьшу прощения за опечатеи.... очень маленькая клавиатура у PDA!

[/color]