10.1.07

91. Седем неща, които не знаете за мен...

Седем неща написа Дарки в блога си, които не знаем за него... по негова молба пиша седем, продължавайки инициативата...

photo by: dcamacho

1. Прекалено много съм лъгала в миналото за много неща. Лъгала съм без никакви скрупули дори най - добрите си приятели... и за какво? От глупост, за което сега ме е яд и трябва да се обяснявам, а е неудобно...

2. Не си харесвам името, да, това повечето го знаете... Но не знаете как бих искала да е! Истината е, че сама едва ли бих си избрала по - хубаво име от вече избраното ми, но би ми харесало да се казвам Андреа (винаги ми е допадало името, сигурно така бих кръстила дъщеря си... някога).

3. Винаги съм искала да ми се случи нещо страшно (и под страшно имам в предвид всякакви страшни неща от всички филми на ужасите). Нещо, което да ме постави на ръба на живота, обърнала поглед към бездните на смъртта... Да почувствам "края", да зная какво минава в мислите на един човек точно преди да умре... и после да оцелея. Защото винаги ми е било чудно как ли се чувства човек, когато е успял да се измъкне... Колко ли обича и цени живота?
Е, аз може и да се побъркам след това...

4. Нося на ключодържателя си ключ, който намерих преди известно време. Не зная какво отключва, не зная на кой е... Намерих го под дъжда, самичък и реших, че не му е мястото там. Сега сред другите ключове... и често се опитвам да напъхам него в ключалката като се прибирам от училище и се мъча да се прибера у нас.

5. Почти винаги спя по корем, за което се твърди, че съм перфекционистка, може и така да е, но просто обичам да сложа ръце под главата си, да си забода нослето във възглавницата и да си спя така...

6. Имам странен белег малко над кръста, точно на гръбначния стълб. Странно е, защото се появи сякаш от нищото преди година и не зная от къде е, прилича на изгорено, кожата ми е малко по - груба и имам интересна вдлъбнатинка по средата на белегчето...

7. Седмото нещо, което не знаете за мен е, че сега, след като Ви казах горните 6 неща знаете едва ли не всичко за мен, защо ли?! Защото аз всичко си казвам почти на всички...
Ако има още нещо, което не знаете, то е защото не сме си общували достатъчно дълго или защото не сме отворили дума по конкретната тема...
Накарах поне шест души да ми задават въпроси, за да ме подсетят неща, които не знаете за мен... И получих поне хиляда въпроса, но въпроси, на които те самите не знаят отговорите, а повечето ми близки знаят...

Сега всички, които четете този пост напишете и Вие седем... да продължите инициативата... ^^

Синият ми облак още не е избягал от коледната си вълна напълно... така например сега слуша Let It Snow...

3 comments:

Skarvald the Troll-faced said...

Чудно!

Lil' Dancin' Girl said...

Сега се захващам и аз да напиша 7-те неща ;)

Skarvald the Troll-faced said...

Белегът от номер 6 да не би да е кафеникаво-червен или лилав на цвят? Леко вдлъбнат, но изобщо не боли.
Ако е, то той се дължи със сигурност на разтягане на кожата (най-често се случва по време на бременност) - което пък става по време на рязко напълняване или отслабване.
Обикновено се появяват по корема, над кръста, по бедрата.
Има специални кремове от кокосово масло, които след време премахват тези "белези".