27.10.06

44. Какво ми направихте?!

И какво си направих?!
Аз не съм това, което показвам тук...
Аз съм променена, преди бях друга...
Станала съм сива... и да знам, че сивото е хубав цвят и тоновете и нюанси и бла... но аз не съм сива, за Бога! Аз не съм толкова еднообразна и скучна, и превзета, и ядосана, тъжна...
Напоследък явно съм... Плача прекалено много, мисля прекалено много, самосъжалявам се, самоизмъчвам се дяволски много за неща, за които може би не бива... И освен това съм станала много избухлива нервна, заядлива и всички наоколо го отбелязат. Някои от по - близките ми съученици почти всеки днес казват "Абе забелязали ли сте колко изнервена е станала Хрис?", а майка ми през десет минути повтаря "Абе какво ти става, само избухваш? Не даваш да те пипне човек или да ти каже една дума". И дори сама се усещам... не давам никой да ми каже нищо на въпреки. Дразня се, карам се и викам... Да, аз винаги съм избухвала лесно, но това е прекалено дори за мен. И някои хора... ги е страх от мен... Само като кресна и те се свиват, отказват се от разговора или просто изчезват... Толкова лоша ли съм станала? Толкова неприветлива... Човек, който хората предпочитат да избягват или просто да се съгласяват с него, защото не им се спори за пореден път.

Къде изчезна онова вечно хилещо се момиче? Онова, което наричаха лигла и малко перверзно същество, защото дрънкаше глупости на поразия и разсмиваше хората. Онова, което когато спореше, спореше защото наистина са го ядосали или от любов към сблъсъка на различни мнения. Което спореше със стил...
Къде в целия водовортеж от собствените ми сълзи и крясъци се изгубих, зарових или потънах? Какво направих със себе си и какво ми причиниха хората?! И защо позволих това да се случи?! Хората казват, че когато си стигнал дъното нямаш друг избор освен да изплуваш... А аз очевидно съм си взела лопата и копая надолу...


Да, напоследък се освестявам, ставам малко от малко по - ведра, по - общителна и по - усмихната... Връщам се към старото си "аз" (или си мисля че го правя), но все още съм далеч от него...

1 comment:

Anonymous said...

Всеки преминава през промени...всеки преминава през кризи,моментни черни дупки...лошото обаче е,когато не усещаш,че си попаднала в една такава...и продължаваш да си живееш така и малко по-малко ставаш коренно друг човек,без дори мъничко да усетиш.И една сутрин се събуждаш,питайки се:"Това аз ли съм?!" ,но вече е твърде късно да се промениш,връщайки се към старото си,по-добро Аз.
Хубавото пък е,че ти си усетила,че си променена...навреме.
Вярно е,вероятно ще ти отнеме време от избухлива,отново да станеш усмихната,но пък важното е,че ще стане,защото явно наистина го искаш...
А пък ако не...не вярвам да се получи...