6.10.06

34. Червен балон на име Теди...

Не знам кой знае и кой не, но искам да отбележа, че балоните са онова нещо, което винаги са ми повдигали настроението с няколко идеи... Каквито и да е балони... зелени, сини, оранжеви, във форма на сърце или от онези смешните продълговатите... балони с хелий, балони с малки балончета вътре... От любов от балоните съм крала седем бели балона от една младоженска кола... накарах едно момче да ми купи балон, нищо че нямаше почти никакви пари... уж виновна се чувствах, че го купи обаче искрено му се радвах и не давах на никой да го пипа...
Искам да отбележа обаче, че намерих човека, който обича балоните също толкова много, колкото ги обичам и аз... и всъщност заглавието на днешния ми пост е негово хрумване, което аз най - нагло откраднах без да го питам... И днес ще говоря за червените балони... и за Теди... който в действителност се казва Борис... и който после ще си го прочете...
Аз още помня песничката, с която ме поздрави, когато се запознахме... Напоследък всяка моя сутрин започва с нея... F.N.T... това си ти в моя свят точно в този момент... а аз обичам нови хора и им обръщам много внимание... Моя свят от цветни балони най - накрая има нова окраска... Не обичам червеното... наистина не го обичам... дори мъничко не го харесвам и за балони не го харесвам, предпочитам ги зелени... но в момента харесвам теб... И утре ще си купя червен балон... ще му напиша едно голямо Теди и ще му се радвам...

No comments: