12.9.13

затова по цели нощи будувам

имам сънища, в които те няма
и в тях не мога да дишам
косите ми стават на плява
и на забавен каданс опитвам да тичам

имам сънища, в които си чужд
и в тях не спирам да плача
солен е септемврийският дъжд
а моите рими за тебе нищо не значат

имам сънища, в които мълчиш
и в тях не се чувствам на място
само сърдито с очи ме следиш
и всяко небе ми е толкова тясно

имам сънища, в които си тръгваш
и в тях не искам да те о.бичам
тогава до мен не осъмваш
а аз на себе си все по-малко приличам

имам сънища, в които не те и познавам
и в тях живея сякаш на заем
сиви дъги целодневно създавам
и усмивки взимам под наем

имам сънища, в които си океан и си буря
а аз нямам дори сал и не мога да плувам
от тях се събуждам обезумяла и луда
и затова по цели нощи будувам 

No comments: