1.9.13

докато заспиваш

докато заспиваш чертая безкрайности
основа ми е бенката на дясното ти рамо
кога ли ще започна да вярвам във случайности
че срещата ни е неволност само

докато заспиваш укротявам своята нетърпеливост
опитвам се да стана на хвърчило
което бори се със ветрената изменчивост
и пише се със сълзи вместо със мастило

докато заспиваш се опитвам да те изпреваря
защото след това безсънието ми става гост
и дълги часове със мен си разговаря
чак докато слънцето покаже се на източния мост

докато заспиваш се превръщам във поет
дори когато се римувам нескопосано
и неусетно станало е пет без пет
а сърцето ми е от разбойници плячкосано

докато заспиваш се опитвам да забравя
че съм луда и ми трябва бяла риза
и счупените си крила опитвам да поправя
на място, на което има хапчета за тая криза

докато заспиваш... мен ме няма
превръщам се в някой, който не познавам
в нерационалост най-голяма
че от любов забравих да внимавам

No comments: