21.7.06

8. У дома е там, където...

"...има пудинг" би продължила популярната реклама. Моят приятел Пубма от всеизвестния филм "Цар Лъв" обаче би казал, че "у дома е там, където дупето ти седне"... Най - добрата ми приятелка сигурно би втъкнала и че "у дома е там, където има компютър с интернет", а според една основна част хора в една анкета "у дома е там, където има топло ядене за вечеря" или просто... "готина мацка".
Не съм от хората, които се приспособяват много бързо към нови хора например, но има две неща, които мога да сменям със скоростта на светлината и това са музиката и мястото и мога да им се нагаждам постоянно. Има хора, които не се чувстват на място в чужд дом и никога не са като у дома си, ако отидат на почивка в непозната квартира, а мен единственото, което би могло да ме разтревожи е присъствието на някой човек на конкретно място, а не моето присъствие на мястото. Никога не съм се чувствала зле извън вкъщи, никога не съм чувствала застрашена на непознато място. Светът е моят дом, така излиза или просто "у дома е там, където дупето ми седне"... Не, аз просто приемам всичко наоколо не като истински уютен дом, а като място на пребиване или нещо такова. Не ме вълнува къде съм особено, само любимите ми хора да са наблизо, дори да съм накрая на света... При мен всичко е въпрос на присъствие или отсъствие на познати и непознати.
У дома е там, където са хората, които обичаш...

No comments: