13.7.10

22/365. a house is not a home

Окей, екстремна ситуация в двора!
Глупавата ни котка (най-глупавата от четирите), която преди известно време роди и скри бебоци някъде из къщата, сега е зарязала едно малко сладко и рижавичко, все още непрогледнало изтърсаче пред стълбите ми и аз не знам какво да правя! Майка му (предполагаемата, защото са две родилките в двора ни) стои на пет метра от него и гледа тъпо, докато аз се опитвам да разсъждавам и да си мисля "Тя ще си го прибере" в продължение на два часа, наблюдавайки ситуацията от горния прозорец, за да не я стряскам нещо, нали разбирате. Ама тъпото животно нищо не прави, навсичкото отгоре е нощ и колкото и да е лято е студено, а то милото мяучи прекалено жално и... гррр. А не мога да го прибера, защото не мога да разбера дали го зарязала, но определено хич не си дава вид да и е зор, ама пък аз силно се съмнявам в способността си да кърмя що-годе новородени котенца и... казах ли "гррр"? И наш Гошо, защото той е "на всяка манджа - мерудия", провери мяукането, но като видя бебе и избяга като попарен. Мъж!

Отделно от това, днес ми се събраха три часа работа на компютъра и то два от които бях пуснала филм на майката... с други думи, нямам никакво време за Лапи и съм сигурна, че той страда. Добре че му изтеглих нова музика, за да не се чувства тотално изоставен.
Пробвайте Lykke Li. Мацката е добра и безкрайно странна, а last.fm-то я сравнява с Florence + the Machine, Marina & the Diamonds и Bat for Lashes (+ oще), но според мен главната ѝ прилика с тях е, че е също толкова извратена (не в оня смисъл) и шашава като тях.

So give me the reason to stay
Give me the reason to wait
You know I don't look to get caught
'Cause darling we're here but my true love is not

Lykke Li - Breaking it up

p.s.:Ellie Goulding също е приятна за слушане и се води сходна с всички изброени горе - да живеят рекомендейшъните в last-a!

No comments: