2.7.10

11/365. We want our summer

..and we want it now!

Окей, наистина се чувствам изтощена от това ужасно време (и от друго, ама малко по-долу за другото). Come on! вече е Юли, имам нужда да е лято, да пече и да ходя боса по нагорещения асфалт. Реално... толкова много ли искам? Един ден със слънце и никакъв дъжд? А аз по принцип обичам дъжда, всички го знаете, обаче вече не се търпи! Искам една сутрин да се събудя в източната си стая рано-рано и да не мога да заспя повече, защото ме е напекло през тънките пердета, а flip flap-a на прозореца да се е побъркал от махане с листенца, защото слънчевата му батерийка е препечена! Не Ви ли се иска вече и на Вас? И да, жегата е изморителна, а да не говорим за нея, ако те сгащи в София, сред целия трафик и прах изпод гумите на колите или приятната атмосфера в задушния градски транспорт (на който Зори е обърнала специално внимание в един от последните си постове - обърнете му внимание!), но като отидете на басейн или се изтегнете под някоя сянка в Борисовата с бира и приятел, а после си изплацикате крачетата на някой от по-запустелите плажове във Варна.. признайте си, че и си я искате!

<<

И окей, вече се чувствам изтощена от това все да ми намират някаква дворна работа. Онези от Вас, дето са израснали по апартаментите и не знаят какво е то да се почивства двор, да се плеви лехичка (макар че това е най-лесното, скубете всичко наред, заедно с цветята на майка Ви и се надявате да Ви се размине) или нещо подобно - хич не сте загубили! Голямата къща и дворът си идват с отговорности и най-неприятната от тях е, че все има нещо за стягане, почистване, изрязване, лъскане и... лелината му! И на мен днес ми се падна очистването на някакви храсталаци и орязването им, което приключи с толкова много драскотини, натъртвания и мръсотия под ноктите, че ако имаше законен максимум за нараняванията, които можете да получите, докато си почивствате дворчето, аз да съм го разкъртила от всякъде. А най-неприятното идва, когато решите да се изкъпете и да се излегнете след дългия ден на газене в някакви кални градинки (да се обърне внимание на това колко съм недоволна от дъждовното време - горе!)... защото те, всичките драскотини и порязвания, и там каквото още сте си причинили, не болят до момента, в който не се наложи да ги облеете с вода и ги изтъркате с гъбата, защото не можете да си легнете целия в шумки и кал в праните чаршафи, нали?

<<

С други думи... дайте ми жега и си искам шезлонга.
В следващия си почивен ден няма да пипна нищо!

No comments: