11.7.10

20/365. morello

днес:

*установих, че имаме вишни в задния двор, в един от забутаните му краища, дето не се бях сетила да поглеждам, дъ;
*придобих нова пола - conte of florence, остави колко е яка, ами и марката звучи прекалено забавно;
*придобих и пет нови лака за нокти и е излишно да обяснявам, че съм се напляскала с всичките, нали;
*освен редовния маршрут от Елин Пелин до Гарата, отнемащ 40 минути на ден с колелото в двете посоки, днес минахме с Поли, Влади и (още едно момче, чието име забравих) Пламен/Павел (май беше с П, ама ще се окаже, че не е било, не знам) през Столник и Елешница, за да джамбуркаме в някаква рекичка, където моа собственоръчно улови рак с голи ръце (Сървайвър, ела ми!) и после се завряхме в някаква пещера, но Пламен/Павел сподели, че имало духове вътре и че преди бил чувал гласове там (в главата му са, сигурна съм) и всички бързо се изнесохме за всеки случай - определено си направихме бесен трип;
*си подредих стаята;
*абсолютно се убедих, че никой не го чете вече тоя блог

9 comments:

RMPG said...

Чете се, чете се.

zory said...

^

Светлина said...

Даже редовно се чете :)

ji75ks said...

Дамм:)

зузка said...

и аз чета бе, не забравяй!
да не би да слушаш tom morello?!

Anonymous said...

дрън-дрън.. дори през друг акаунт, пак се чете ^^

Néntië said...

Голяма си cry-for-attention, да знаеш. €€.

люляк™ said...

за протокола, аз пък ти обожавам блога и днес понеже се прибирах от глупавото море, се сетих за теб, когато минавах покрай пелин (: ;p

Teddie said...

Четем и сме много. Не ни подценявай!