10.7.10

19/365. buzz

Голям ми е миш-маш.. стаята. главата. работата. контактите с хора. бъдещето. Едно от петте да не беше някакво мазало от бъркани яйца, чушки, домати, сирене и лук, щеше да е добре. Особено последните две, другите три все се нагласят някак си.

За пореден път съм се спънала в камъка "и сега на къде" или в съседния нему "какво ще правиш с живота си". Дъъ, аз съм на 20, от къде да знам! Но ми се иска да знам, защото имам толкова много идеи в главата си, но нямам не успявам да реша, коя да подхвана. За половината не ми стига смелост, в другата половина не виждам голям смисъл, но все пак има какво да се обмисля по тях. За половината на първата половина, пък ми е ясно, че не си заслужава риска и смелостта ми, защото са някакви загубени каузи на младия мечтател и наивник, дето все още си мисли, че е в предучилищна и не знае съвсем добре кое е лошо и кое не е чак толкова. Абе исках просто да кажа, че съм mess. И то яко.

И докато си стоя тая, си хвъркам насам-натам и си губя времето в събиране на някакви впечатления от хора и цветя, но някак си не съм напълно сигурна защо точно го правя. По навик, за запълване на свободните минути, все едно, просто за да шавам на някъде и да контактувам с този и онзи.

Но пък ми е дошла една добра идея... или поне изглежда добра.
Само трябва да се свържа с 2-3-ма души, но все още не си давам зор.

No comments: