1.2.10

401. february

Има нещо смешно в това, да си момиче, което обича да разхвърля дрехи наоколо (страхотно много), страдащо от мания за чистене в същото време. Винаги ще се намери нещо, което да оплескам тотално и веднага след това да почувствам нуждата да го поприбера.
Сериозно? Онзи ден направих основно почистване на спалнята, а до преди половин час въобще не и личеше, дори изглеждаще по - зле от преди. Далеч съм от идеята да бъда прибрана, веднага да слагам дрехите по закачалките и в гардероба и същевременно нервната ми система не издържа да гледа кочината наоколо повече от един ден.
Сериозно? Скарвам се с някого, грандиозно, разбира се, малките караници не са ми в стила, но след пет минути тичам да се поразтребя в отношенията, да измета думите, дето съм натрошила по пода или още по - зле, в лицето му, и най - важното е в кухнята да няма неизмити чинии.
*

Добре е, че посредата на деня се появява една неочаквана (и за двама ни) среща. Пия Грог. В "Неделя". На Плиска. С Митко. ** Седим на топло, а навън е някакъв миш-маш от закъсали автомобили, аварийни коли и един спрял тролей насред шосето. И главата ми е миш-маш с бръмбари.. косата - със сняг. Няма значение, нали съм с Митко. Обаче и той, по едно време и по един малко по - друг начин, ме навява на мисълта за почивстване. Докато разривам снега из двора (само на мен може да ми се случи такава идиотщина, да си изпусна телефона в снега и... хайде иди го търси сега (накрая се оказа, че съм го изпуснала още в стаята си, ама аз реших, че е било навън, докато гонех Гошо из двора за снимки по къса пола и чорапи (няма да питам защо ме боли гърлото, знам си))) още веднъж се сещам за обиране на прах и други домакински работи.
Сериозно (това ще е последното "Сериозно?", сериозно..)? Ако още някой ме попита за нашите отношения ще се откажа от чистенето из нас веднъж и за винаги. Просто вече не знам какво да отговарям. Защото не знам какво се случва.

*Сериозно?
**не мога да не отбележа, че ми хареса идеята за идиотско - кратки изречения с много главни букви из тях.
***за всички запознати с малката ми семейна обърквация с дядо в болницата.. операцията мина днес сутринта и всичко повече от добре.

Пък аз пих Грог в компанията на Митко.
Ой.

No comments: