19.12.08

303. sick baby

photo by prismes

Aко Фервексът имаше толкова хубав вкус, колкото и аромат, на драго сърце бих го пила всеки ден.. по цял ден. Ама няма. Но пък сега съм леко (много яко) болна, без гласче, с магарешка кашлица и приемам каквото ми се дава. Мога ли да откажа? Искам да ми мине по - бързо все пак. Нали? Но пък дните в леглото ми допадат. Никой не те кара да правиш нищо, само се чуди как да угоди на горкичкото болно бебче.
О, я си пий хапчетата, да не подхващам с метлата!

*възможно ли да се надрусаш с холандските хапчета с билки и мед, за гърло и кашлица?*

Някои хора ще направят услуга на мен и на човечеството, ако участват в повече представления с рошави коси, големи жълти ботуши, червени рокли, болни бащи, уплашени дъщери и ядовити зверове. Еххх.. Снощи съм подксачала като малко дете, гледайки клипчето. И понеже ми стана едно такова разнежено и мило, ме хвана и яд, че съм изтрила всичките клипчета от "Мигове" и "Моят свят" и Онова клипче, което ако се разбере от публиката, че притежавам ще стане голям купон. Та, бях се затъжила аз, отворих кутията с дискове и не знаете как съм пищяла, като видях дисковете от Кейт. Дисковете от Кейт винаги се познават от далече, защото винаги са опаковани в излишно количество хартия на кваратчета. Йес бе дееба! И моа стоя до 5 сутринта, за да гледа представления и Онова клипче. Еее, и за да играя там онази игра във facebook, ама тя беше за запълване на празните пространства.

"Ммм Кате, много си гадна."
"I know."

Wish me бързо оздравяване, че не се живее така. ^^

hbd на мам!

No comments: