22.9.08

263. дагадумба

Дагадумба. Дага-диги дага-дуга дага-диги дагадумба йеах..


Дните се нижат с толкова много събития вплетени в тях, че ако преживея октомври, какъвто див се очертава, ще съм най - страшния пич на света. Такива неща се случиха и все в последния момент, все спонтанно, все щуро, че съм толкова екзалтирана, толкова вдъхновена и жива, колкото скоро не съм се чувствала. И за капак си купих две български книги, с които съм много горда. Особено с "9 зайци" на Виргиния Захариева. Видях се с толкова много хора, познати, приятели и чудесни нови слънчица. И ми предстоят още толкова идния месец. Освен това жълъдите започнаха да падат и аз ги събирам. Накупих си разни, къде гъзарийки, къде полезни, работи и съм доволна.

Музика, филми, поезия и фотография.
И един швед... една положителна експолозия от усмивки и вегетарианска храна.
Тази есен е страхотна.

No comments: