29.9.08

269. mamma mia!

Не бях ходила на кино от толкова много време. Добре, че е Кейт да ме замъкне. И то на филм, за който нямах високи очаквания, ама хич. Както казах... добре, че е Кейт да ме замъкне. Всъщност освен филма (и другите два, които си набелязах още с рекламите) се радвахме много и на нещо съвсем друго. Автомат за снимки. Кучето приемаше само монети, та обикаляхме насам-натам да си развалим. После се нагласихме вътре.. И повярвайте ми.. нямаше време да правим интересни неща - пози, физиономии.. всичко, което се случи беше толкова смешно, спонтанно и изненадващо. Въобще не знаеш кога да очакваш светкавицата (въпреки че пише "След светването на червена точка... дрън-дрън-дрън") и се мятаха ръце, крака, пискюли и каквото имахме. После пет минути слушахме как автомата бръмчи, докато ги проявава, напълно убедени, че са ужасни до една. По - хубави снимки на себе си нямам. Само това ще кажа. 15 минути не сме спряли да ги гледаме и дори накрая, като ги оставихме на седалката до нас Кейт продължи да наднича и да им се радва. Трудно е да ги поделим обаче, ха.. Ама ще се оправим. За филма няма да казвам много, освен това, че аз като активен НЕслушател на Абба го харесах достатъчно много, че да пея всичките песни тихичко, докато го гледам, а след това да си го изтегля и да го превъртам по 4 - 5 пъти на ден, докато след 2 седмици не ми писне и не го зарежа, но продължа да си го тананикам.

Мммда..
И вече не съм ядосана, омекнала съм, пак съм мекотело, медуза може би.. мразя го това! Усмивка.
Ама не, аз ще съм сериозна и ядосана, когато трябва.. точка! С удивителна!

Смее се.

3 comments:

nevolna said...

И ние с мама много купонясвахем на този филм..кажи къде е автомата за снимки,винаги съм искала такова нещо ((:

Unknown said...

Арена, Младост, на най - долния етаж ^^

instantstar said...

Мерси, мерси, мерси! Винаги съм искала да с снимам в такова нещо!