6.9.08

258. her name was Lisa

Вдъхнових се..

photo by gwarf

Напоследък очевидно имам много неща да споделям тука, защото едва се сдържам да свърши деня, за да пиша.. и дори, когато с много мъки успея да дочакам, започвам да се чудя за кое от нещата дето искам да кажа да пиша.

Днес офишъл беше първия ми работен ден на новото място. Беше приятно, макар и доста скучно и висящо през по - голямата част от времето. Продадох рани неща.. ня, дори пробутах опаковки.. от скъпите.. за подаръци. ^^ Хах. Това ми е работата все пак.
Колегите от съседните "клетки" в мола са големи симпатяги. Набелязала съм си компютърните нърдове, защото казаха, че не говорили с никого, пък на мен ми се струват интересни... а магазина им е точно срещу мен. Може да започна с ай-контакт.. ^^

Домакинската работа е велико нещо. Разсейва те и акшуали си почиваш. Да посвършиш това и онова, да дръпнеш малко тук, да забършеш там, да измиеш/в случая счупиш някоя друга чаша и то станало време да си пуснеш някой филм и да си сготвиш нещо вкусно.

Вдъхнових се..
Фотографията е на дневен ред.

No comments: