28.9.08

268. loser

photo by inna-ya

Идете му кажете на света..

Слушали ли сте Loser на Beck? Едва ли ще се намери песен, която да ме развесели повече в скоро време.

In the time of chimpanzees I was a monkey
I’m a loser baby, so why don’t you kill me?
(I can’t believe you)

Искам някой да изтрие половината файлове, които пазя в главата си. И няма да ги възстановявам дори. Искам да се поизпразня откъм информация. Да имам начален старт - семейството ми, градът, в който съм отраснала и този, в който живея сега. Какво съм учила, къде съм го учила, какво съм снимала, къде съм ходила.. Няколко приятели, най - добрите. Всички останали и всичко останало - ирейс. Щрак и съм забравила кой какво е говорил, къде, как защо, кой ме е наранил, кого съм разочаровала. Никаква вина, никакъв тормоз, никакви ядове, че някой ми затваря телефона. Няма да знам кой е този някой, какво е значил.. айде затвори ми телефона, като не ми пука.

"Може да не ти вдигна."
"Може да не ти се обадя повече. Не ми вдигай, когато не ти звъня."

Имам нужда от "Блясък на чистия ум". Имам нужда... от известно време. И от Joy Zipper.
Но всички... за жалост или не, знаем, че накрая аз пак ще се боря.. защото помня всички предишни усмивки.
И тоя път ще се карам много и ще поставя нещата на местата им..

Идете му кажете на света, че днес съм ядосана.
Че съм огън. Че бях тук твърде дълго. И сега си тръгнах.
Идете му кажете.. да продължи нататък.
Това не е весела песен.. написах я, за да запомня..
Идете му кажете на света..

1 comment:

we said...

cool new layout..takava mi be6e snimkata na desktopa minalata godina po edno vreme :)))))))))