19.3.08

209. to-do list

To-do list, notes, wishes, както и извинения, постижения, задължения и
други подобни, които ми се въртят в главата в момента.

photo by: alexa-k.

До скоро се чувствах така, сякаш нямам какво да кажа, сега не мога да спра да пиша. Чак е плашещо цялото това вдъхновение, което, мисля, не използвам както трябва и скоро ще загубя, защото не го заслужавам. So... нека видим какво имам в момента.

Липсват ми:
~ Злати, Мъро, Таня, Радо
~ онези, които не си направих труда да обикна (прочети предния пост)
~ морето, пясъка, вълните, бриза, вятъра между пръстите и в косите
~ тревата, уханието й и малките цветчета и детелини между стръковете
~ чувството за цялост или дори съвършеност, което никога не съм достигала (може ли да липсва нещо, което не си имал?)
~ целувките, колкото и измолени да изглеждаха в конкретния момент
~ кънките и ще чакам другата зима... duh

Съжалявам:
~ за някои от последните си действия и провокации, но май всичко излиза за добро
~ за това, че изоставих някои неща и хора, които не трябваше

Трябва да:
~ да стана малко по - спокойна и подредена, в псоледно време раста в тия две насоки, но имам нужда още
~ престана да се карам с мама, тя не го заслужава, по дяволите
~ и да спра да ползвам мръсни четирибуквени думи (ама ми отиват понякога)
~ да търся интернета като място за оправяне на пробеми с хората, с които мога да се оправя и без него (с тези, които са далеч няма начин)
~ се стегна в работа и университета, че съм се разпуснала ужасно, но съм обявила месец март за несериозен месец и до края му нищо не може да се случи, за да се промени това решение
~ си поправя китарата скоро, защото не издържам без свирене вече
~ си купя нов калъф

Искам и имам нужда:
~ да пътувам в най - скоро време и слава богу, че това ще се случи
~ да пиша и снимам, нещо, което за момента контролирам напълно, макар че резултатите не винаги са такива каквито съм си ги представяла
~ да яздя (кон имам впредвид, ти перверзнико, който си помисли друго)
~ да се науча да карам скейт
~ да си купя пиано, ще е чудесно да събера 347295 музикални инструмента, на които не мога да свиря ^^
~ да минат няколко години, за да осъществим караванната мечта, но не бързам, когато дойде, сега нека да живея в настоящето
~ да направим записи на авторските песни

Имам:
~ фенове на снимките и ми е ужасно приятно да виждам как разни хора ми носят снимките в профилите си
~ фенове на песните си, съчетани с музиката на Злати и общо пеене <3

Обичам:
~ Зори, Злати, Мъро, Кейт, Кат, Иво и усмивките им.

2 comments:

we said...

I nie te obichame Hris!!! (hah ne znam za6to govorq ot imeto na vsi4ki...sujalqvam) :D :D :D NO puk moje bi e za6toto sum sigurna 4e izrazqvam kolektivnoto mnenie hehehhehe :))))))
I su6to taka sorry..mn po- hubavo 6te6e da izglejda tozi komentar napisan s kirilica,noo na tupiq kompiutur mai nqma..hmm ili pone en namiram hahaha nevermind!
Love yaaa ;)))

Йей said...

Кат, не схвана ли, че не трябва да се извиняваш за всичко (: