20.3.08

210. bored

Университета може да е много скучно място. Особено, ако нямаш лекции, нямаш и познати за кафе и нямаш какво да правиш в интернет - залата. Въх.

photo by: happyyeyegirl

Мисля, че времето ще се опита да си навакса изпуснатото, докато го бях спряла за няколко мига. Досадно е, отмъстително и ще му тегля една в скоро време. Римите обаче ми потръгнаха днес от рано сутринта, докато си чаках маршрутката измислих цял куплет. Йе. Само дето като се напънах не можах да измисля втория. И реших! Оставям отново всичко да се случва от само себе си, така е най - добре, най - искрено и става най - симпатично. Ох, смао Кат да дойде и да ходим на кафе. И измислих подаръка, надявам се да му хареса, иии... такива неща. Нищо особено. Живея си за пътуванията, да съм сериозна не е за мен и направо не знам как ще се оправя в идващите два месеца, но се надявам всичко да е окей. В смисъл то няма начин да не е окей, ама ще трябва да му се напъна, за да наистина както трябва - тъпо! Искам вече да идва другата седмицая дъ. И искам да обявя клавиатурата, на която пиша, за най - тъпата клавиатура на света! Ъх. Досадна е, постоянно и се сменят буквите, веднъж "я" е "я", ама след малко е точка. Пък точката е равенство и не мога открия проклетата буква... "ю". В сми вече я открих, ама знаете ли колко я търсих, за да напиша това. Дъ. На нищо не прилича. А пък до мен седи някактв младеж *ха*, с който все едно се сътезаваме кой ще напише повече букви за половин секунда. Мисля, че за момента го водя. ^^ И си говоря с Таня, ня ня. Ох, всичко ми е странно. И всичко се движи странно и направо не знам къде се намирам на моменти.
*цъка с език*
Окей, поздрави и ще се видим утре.

2 comments:

we said...

хеййа звучи ми познато...в университета...дупка между лекции, нищо за вършене, киснене в компютърната зала и..амм общо взето това хаха :))))
Аз преди малкос е прибрах...леле и сега съм в моята стая..дамм направо не ми се вярва, не се бях прибирала от близо месец.
Ок..отплеснах се сориии :) Си ю суун! :)

Unknown said...

Баси, колко е яко да ти коментират всички постове в блога, ха ха.