30.6.07

161. Тhe way you are...

И вече не ме е страх...
Аз съм това, което съм... и което са хората, които се обичам...
Никога няма да се срамувам от тях... нито от себе си...
А аз дори не обичам да използвам думата "никога"...

photo by: mikko77

Обещавам...
Да спечеля обратно доверието на онези, които съм предавала...
Да не се срамувам от хората, които обичам...
Да не им обръщам гръб...
Да им бъда истински приятел не само в хубавите моменти, но и когато имат нужда от мен...
Да показвам на мама по - често, че я обичам и че съм и благодарна за всичко...
Да показвам по - често на хората, които обичам, че ме е грижа за тях, а не просто да го изказвам...
Да говори всеки може, аз обещавам да доказвам...

Обещавам...
Да бъда повече това, което съм, да не се крия...
Да се показвам...
Да не съжалявам за постъпките си, защото в конкретния момент за мен са били правилните...
Да не обръщам гръб на себе си...
Да не срамувам от това, което съм...
Да бъда по - малко егоист...
Да не съдя прекалено строго и себе си и другите...
Да се уча от грешките си по - добре отколкото до сега...
Да не драматизирам излишно и да не изкарвам нещата по - сложни отколкото са...
Да бъда по - позитивна...
Да се радвам още повече на малките неща, които живота ми поднася...
Да ценя това, което имам...
Да вярвам повече в себе си в силите си...
Да бъда още по - търпелива...
Да бъда пресметлива...
Да бъда разумна...
Да бъда по - добра...
Да бъда по - силна...
Да продължавам да преследвам копнежите на сърцето си...

Обещавам...
Да потърся някой, който съм забравила... бивш съученик, старата най - добра приятелка... предишната любов... Само за да видя как са и как върви живота при тях...
Да давам повече усмивки на непознати...

Обещавам...
Да обичам...

6 comments:

Bgicechick said...

Хей,Хрис
Колко много обещания. Ще успееш ли да ги изпълниш всички?
Драскам само за да те видя как си...
И да се обадя,че чета всичко подробно...
Ще очаквам да си изпълниш обещанията...

Unknown said...

Знаеш, че държа на обещанията...
И ще се постарая...

Добре съм... не се тревожи. Лъв я...

fka.selkie said...

Не те ли е страх, че ще се промениш много?
Понякога точно определени наши неодстатъци ни правят уникални и това, което сме; това, което нашите приятели са видяли в нас, за да са ни приятели...

И все пак, хубави обещания. пожелавам ти да ги изпълниш:)) Аз нямам воля за обещания и затова и не давам често :lol:

Поздрави^^

echo said...

it's brave enough to try... :)

Селин said...

Звучи прекрасно. :) Наскоро и аз си дадох подобни обещания. Малко по-скромни, но все пак опит за промяна към добро. :) Пожелавам ти да се справиш, да направиш всяка думичка от поста си реалност. {}

Unknown said...

Аз не смятам коренно да се променям... О, не... само да стана мъничко по - добра...