21.6.07

158. More...

Колкото повече... толкова повече...
photo by: BreatheNaked

Колкото повече бързам... толкова повече закъснявам...
Колкото повече се приближавам... толкова повече бягаш...

Колкото повече уча... толкова по - малко научавам...
Колкото повече те опознавам... толкова повече се криеш...

Колкото повече мога... толкова по - високи стават изискванията...
Колкото повече ти давам... толова повече искаш...

Колкото повече искам... толкова по - малко получавам...
Колкото повече се нуждая... толкова по - малко се интересуваш...

Колкото повече раста... толкова по - малка ставам...
Колкото повече обичам... толкова повече страдам...



Дай ми почивка... Искам да си ида... Искам, но не мога... Не и докато не ме погледнеш...
Кажи ми, че не ми вярваш... Кажи ми, че не ме обичаш... Кажи ми, че не виждаш бъдеще... Кажи ми, че не ме искаш в живота си... Кажи ми "Край", кажи ми, че всичко свърши, но ми го кажи в очите... Имай поне тая последна и едничка смелост... Имай поне тая сила... Имай поне тая воля... Имай... И нека после си вървим по пътя... Аз ще ти стана чужда и далечна... ще се превърна в незрачната ти сянка... И ще се престувам, че съм приятеля, който бях преди... Но и ти и аз ще знаем, че никога нищо няма да бъде същото... И няма виновни... Има само една глупачка, която ще направи всичко възможно... всичко по - силите си... За да може поне да повдигне рамене и да си каже: "Поне опитах... да те обичам"...

Трябва да съм те обичала...

4 comments:

Мария said...

Омагьосващо...
Благодаря.

мъничко човече said...

Бате ти мечо пух е бил мн умно същество ;) а добър ден :))) добър ГОРЕЩ ден ;)

sugarcult said...

Blind ...

Защо да е Край? Винаги има нещо и след края ...
Защо ще се преструваш? Вярно е, че промяната в тази насока е най-трудна, но не са ли именно най-трудните неща предизвикатествата, пред които се изправяме всяко утро.
Защо ще си глупaчка? Един глупак не е способен на толкова.

Твърде много критика и самокритика ...

Just feel ...

Grinch said...

Невероятно.
Изкуството - храна за душата, така казваше един мой учител.
Ами . . .всеки път след като чета постовете ти се чувствам сита. :D :D
Вълшебно.