3.5.07

144. You...

Обичан си...

photo by: thisismetoo

Обичам те...
Мълчание...
Не искам да се омъжа за теб... не искам да живея с теб, дори не знам дали искам да се срещаме... Но те обичам... А знам, че и ти ме обичаш...
Казваш това, за да ме разсееш от факта, че туко - що едва не ме убиха, нали...
Знаеш ли, веднъж за малко щях да умра... И си помислих за хората, за които знача нещо, които ще скърбят за мен... които ме обичат... Ти си обичан...
Мълчание...
Тук е моментът, в който по романтичните филми момчето казва на момичето "И аз те обичам"... или нещо не чак толкова ангажиращо като "Ухаеш прекрасно"...
Ухаеш прекрасно...
Усмивка...



А ти обичан ли си?!
Помисли си добре...
Аз знам, че със сигурност си, дори да не го осъзнаваш...

Моят облак няма да се притеснява поне за едно нещо... Обичан е... Мой е и аз го обичам безумно... Знам, че и той ме обича... Ние сме сиамски близнаци... My love grows deeper...

No comments: