27.7.13

какви ли думи ти останаха след мен

по навик някак май отново се запитах
какви ли думи ти останаха след мен
не искам и да зная, ала се опитах
да изгоня от сърцето тоя страх вгнезден

изписа ли ме с кървящите си стихове
или пя ме тихичко в посветена песен
рисува ли ме в непознати цветове
или ме изсвири в акорд безинтересен

затова все се криех от срещи със поети
и подминавах уличните музиканти
глуха бях за всички влюбени куплети
бягах от артисти с всякакви таланти

и ето те, един съвсем обикновен
не срещал се с лирика и фотоапарати
болката те вае толкоз вдъхновен
и вдигаш във душата ми преврати

дори без рима, ритъм или стил
за всякакво изкуство - чужд и сляп
в три семпли думи си го въплатил
опустошението - в истински мащаб

да, по навик някак май отново се запитах
какви ли думи ти останаха след мен
в ледени пустини самотни ли се скитат
или в сънищата сини, меки като лен

No comments: