26.12.09

386. след

Умирам трудно 4.0 за трети път в последните няколко дена. Толкова съм рошава, че хващам HBO. И Cinemax, ако е добро времето. Какво да направя като косата ми си има собствено мнение или взима идеи от възглавницата.. или от шапката. Само не и от гребена. Bat for Lashes се опитва да обясни на Пресила, че Тя (онази другата) наистина го обича. Чудно е как вече трета седмица тая песен не ми омръзва. Чудно е и как на някои хора не им омръзва да се възползват от това, че им угаждам и че знаят, че ако ми се нацупят аз ще отстъпя. Чудно ще им го върна. Изключвайки Bat for Lashes, Florence + The Machine e eдинствената хубава група напоследък, макар че и She & Him не са зле. Малко мудни ми идват на моменти обаче. Следващите една две седмици ги виждам като Излежаващи се. Към 4 - 5 януари трябва обаче да си търся нова работа. Не за друго, но вече ми омръзна тук. Тотално. Но пък нещо не съм и обнадеждена, което не мисля, че е добре. New Year's Eve се очертава да е пълен провал. Утре или вдругиден ще се разбере окончателно мисля. Кестен се опитва да ми се качи на нервната система, но не знае, че вече му свикнах на свинските номера и не ми прави впечатление, даже му се радвам.

И макар, че всички се опитаха да ме прее*ат (ще ме извинявате за грубия език) за Коледа настроението ми е добре. Може би, защото се бях настроила, че нещата няма да са поръсени със сребърни звезди и се заземих предварително.

В "Кадрил късно следобед" и "Милостта на малките огледала" открих много..

Всичко се получи добре.
Да минат още няколкото дни със задължения и започвам СледКоледното харчене.

No comments: