16.12.09

382. пепелници

*Непушачите от компанията да не се радват предварително, не съм сигурна, че искам да спирам цигарите.

Изчистих ги. Всичките до един и ги изхвърлих от стаята си с изключение на най - малкия, за всички онези, които отвреме на време преспиват при мен. И не си купувам цигари и не си прося от познати (окей, Мам ми даде днес една, но за 48 часа ми се полага една цигара, нали? (пушачите ще ме разберат (непушачите - гледайте си работата))). И разкарах запалките освен една.. винаги съм вярвала във закона, че непушачите трябва да носят запалки за приятелите си пушачи.
И тук, за да няма предварително разочаровани.. Ако си мислите, че като ида на някое парти ор съмтинг няма да запаля някоя друга - гледайте си работата!

Истината е, че не искам.. въпреки че знам, че нали.. Трябва. Всичко наоколо казва, че трябва, аз си казвам, че трябва.. че е вредно, че те скапва, че.. всичко.
Но да отказваш нещо, което действително не искаш да откажеш.. е по - трудно. Въпреки здравия разум.. е трудно.

И тъкмо, когато си събрал малко сигурност и гордо можеш да кажеш "Ей, днес беше ден без цигари".. ще мине някой.. и ще ухае на Неговия парфюм.. и ще трябва да запалиш.

2 comments:

fka.selkie said...

Мхм.. особено последните три реда като се случат е много досадно, защото инстинктивно започвам да се обръщам на посоки, установявайки накрая, че не е бил Той. И съответно, ми идва да се цапардосам с нещо по главата, че въобще съм понечила да го потърся сред тълпата.. xDD Но дам, познато чувство. ^^

highway blues said...

Ух, да, моментът с парфюма е отвратителен. И неизбежен.

А номерът е, както казва един приятел: Аз пуша, но не съм 'пушач'. Има моменти, които просто крещят "ТРЯБВА да запалиш." Случката, атмосферата, музиката, светлината, човека... ей такива предразполагащи. Добре е да са по-нарядко все пак и да имат реален катализатор, не гадното наркоманско "ИСКАМ ИСКАМ ИСКАМ" :D

И, здрасти, Хрис. От доста време попрочитам по нещо с удоволствие тук. :)