11.12.09

380. theory

Окей, имам теория (между другото, Кейт, Зори... мразя Ви, сериалът е страхотен), която до някъде излезе от How I met your mother и не съвсем. Просто бях подсетена за друга теория и.. ох, добре.
Чували сте, че когато една връзка приключи, нормалното време да страдаш по нея и да продължиш нататък, е половината от времето, в което си бил във връзката. Т.е. ако си бил с някого година, ти е абсолютно позволено да си разстроен шест месеца. След това.. би трябвало (теоритично) да продължиш нататък. И тук дойде моето прозрение.. ако не си бил с някого нито ден, не сте имали връзка, дори не сте се целунали веднъж (а и да сте, трябва да страдаш само минута след целувката (или ако сте прекали само една нощ заедно, ти е отредена половината следваща вечер да си поплачеш)), значи не трябва да страдаш въобще.
Излиза, че.. съм прекарала месеци (страх ме е да кажа години (звучи толкова ужасно много)) в излишно страдане, напълно извън рамките на теорията. Аз, не че съм крайно логичен човек, но.. поне правя доста логични неща и това не е едно от тях. И е глупаво.. плаченето по нещо, което не съм губила никога, по простата причина, че не съм притежавала. Не плача за червени ферарита, пет-стаен апартамен в New York и 3 милиона в банкова сметка. Защото не съм ги имала. И това е.. няма да се тормозя и за други неща.
Хах.
Несподелената любов е просто хубавата кола, която съседът има, а аз не. Може само да завиждам малко, но.. стига толкова. Няма да съм обсебена от нея.
Лека нощ.

p.s.: пред-коледни чудеса продължават да се случват.
p.s.s.: имам пълното право да се сърдя на баща ми и да не му говоря, и да се държа гадно, много гадно, и да не му говоря.. казах ли, че няма да му говоря?
p.s.s.s.: lately I feel so much better (трябва да е някъде от деня, в който казах, че няма да се занимавам със сериозни неща вече (енд гес уот, имам ново нещо в главата, за което си мисля преди да заспя (хау мъч ай хейт май фадър)).
p.s.s.s.s.: у днес украсявах коледно на работното място. Мяу, още по - заразна се чувствам (чак ми се прииска да си украся стаята вкъщи, но не.. отказвам да се поддам толкова!).

2 comments:

zory said...

\o/
awesome! :P

zory said...

e за сериала, баща ти го набий