21.6.09

353. fishy fingers

photo by anzya91

Захо (Шугъра ще му викам на Захариев, ще му отива ^^ (иначе е Иван))

Захо ми е втори братовчед. Мисля. Би трябвало. Някъде около 10 години по - голям от е от мен и толкова пъти по - щур и сладък. Той е човека от семейството, с когото съм имала най - малко контакти и все пак човека, за когото най - много съм си мислила. Винаги ми е липсвал. И не като да ми липсва, защото не съм го виждала сумати време и съм се присетила за него, а като.. че нямам такъв като него в живота си. Всъщност имам си, но са бледи подобия от където и да ги погледнеш. Не че са лоши децата, просто не са като Захо. С него за всичко можеш да си поговориш, открито и да си кажеш всичко без да ти е зор какви думички точно употребяваш. Той всичките ги разбира и ги приема право и сухо, понякога с много бира (и цаца вероятно). Шугъра е пич, а на челото му пише Черно Фередже.. и сме се разбрали да правим джемчета в парка. И е от тия дето ако в петък му кажеш "Айде утре и другиден на палатка някъде си из пущинаците" най - вероятно ще ти каже "В колко тръгваме?".

Мина (ами Мина си е Мина, май и така си е по принцип)

Тя ми е съседка и учителка по английски, а майките ни работят заедно. Кажи ми сега как такова младо лудо девойче с пръстчета, които миришат на риба (на крадливо коте ми напомняше тая вечер Мина) става учителка по английски, за да се занимава юли месец с поправителните на седмокласниците, които е отрязала в края на годината? Аз честно казано не знам как я свърта там. Нея животът я иска и тя го иска, и всички объркани в него я искат. Аз я искам. Около мене, да ходим на палатки и три дена да се къпем в язовира, да ядем риба и да слушаме музика от колите, докато не им паднат акумулаторите. Пък после ще ги бутаме ли тия коли, ще ги дърпаме ли.. не е много ясно, ама и няма нужда да бъде. Там е цялото приключение.

В малко градче май си намерих бързо хората. Но пък тук няма къде толкова да се загубят и скрият, а и всички познават всички пряко или косвено. Ама е хубаво така.. с много Шугар и кафе.

No comments: