7.6.09

348. cross your fingers

photo by aisii

Човек като се надиша с лакове, спрейове и други подобни (не тези за косата, а онези за боядисване на шкафове, врати, маси и дрън дрън) малко загубва реалността. Но пък кухнята е почти окончателно готова, шарена и обзаведена от към милион и едно дребни нещица, чаши, чинии и всичките приспособление за готвене и сервиране. Сега остава само наш'те да отпуснат финансите за печка, хладилни и пералня и радостта ще е пълна. Но това не е важно за момента, защото.. само да видите как съм боядисала шкафовете, омг. Сигурна съм, че няма други такива. Ще снимам по светло в скоро време, че днес се захласнахме с работа. Всъщност, да си кажа честно почти всичко из цялата къща вече е готово. Останаха някакви дреболии, които една по една ще бъдат запълнени.

Телефонът ми е замлъкнал и все още установявам причината. Никой не се сеща една жица да удари и в последно време комуникирам само с Мамз. Истината е, че и аз май не се сещам да звъня на когото и да е, но май и нямам желание. Но ще се зарадвам, ако някой се обади. Тъй че читатели на тоя пост.. звънете! Ще е хубаво да чуя някое приятелско гласче сред цялата лудница и криза на личността.

Споменах ли, че съм в криза на личността? Не съм? Ами.. съм. Което е смешно, мисля, че съм млада за такива работи, ама тей го те. Или може би този път наистина е бил предменструалния цикъл. Ужасна работа е, преди не страдах от него.

Муви тайм сега, ще се видим по - късно. Бззз...
Поздрави.

No comments: