16.6.09

351. and now what?

photo by lady-angel

Въргаляме се в леглото с котака на Бро. Малкото същество само се чуди с кой предмет в стаята да се сбие.. или как да ми изяде пръстите и косата. Прекрасен е, сив.. тигров. Просто прелестен.. и див на поразия, както се разбира от второто изречение. Слушам Stormwitch по препоръка на Веско. Всичко по мен е мокро.. като след баня все пак и се опитвам да си говоря с Валентин, ама той е до болка зает в това да свири Ghosts на Laura Marling. И ми е студено на тоя отворен прозорец, ама ме мързи да го затворя. А и след малко ще се завия и ще спя.. Ще спя, защото едва ли мога да мисля и да си спомням повече днес. Само че се съмнявам сънят да дойде бързо. Мислите ще надделеят. Боли ме ръката.. и ако Мимето чете в момента (защото установих, че тоя блог се чете от хора дето никога не съм предполагала, че ще хвърлят едно око насам (да, за теб става дума, you bloody bugger)) искам да й кажа, че й мразя колелото!

Затаила съм дъх..

No comments: