18.8.08

249. I wish..

Абе не се стърпях егоистично да не си пусна един пост, ня..
drawing by huuh

Още преди няколко часа, като намерих тази картинка (а тя изпадна точно от небето) си помислих, че е рисувана по последните ми мечти и желания..
Е, това си пожелавам аз.. любов, приятели, цветя, щастие, пари, за да си купя бонбоните, текилата, лимоните и да си платя пътуването до Мексико, откъдето със сигурност ще си купя и сомбреро. И много се надявам да нямам махмурлук на сутринта.

Преди два - три часа се оплаквах на Вальо, че не си чувствах рождения ден.. сега, две обаждания, три смс-а, три теми във форуми и 7 шемета включили се на скайп.. нямаше как да не ми се оправи настроението и да ми дойде бърдей вълната. Благодаря на всички за прекрасните думи и пожелания, за трепета, докато ги четях или слушах. Пожелавам Ви всичко, което ми пожелахте и Вие, на този Ваш, не-рожден ден. Защото сте много по - страхотни от мен и защото денят нищо не значи. Само обичта.

Пожелавам си... да съм обичана.
А мисля... че вече съм.

1 comment:

we said...

I tui kato znam, 4e mai ne se znae koga to4no si se rodila..smisul e znae se de :D ama datata e nestabila, m/u dve dati :D I pak Hriis Happy Birthday i ti si znae6 ;)) :pp

P.S
Once more, sorry za latinicata, ama nali znae6 - work, no Bg..a moje bi ima ama me murzi da q potursq :D Opaaa...player na queue-to..Later ;)