16.8.08

248. music

На мен пък ми се пише за музика..
drawing by tiffyv

До преди малко доглеждах 100 greatest songs of the 90s по vh1. Трябва да кажа, че с някои точки не бях съгласна, но това е пресятото мнение от много хора, нормално е аз да не съм съгласна с нещо. Като цяло беше добра класация, чийто край ме накара да преосмисля някои неща за музиката, която слушам и която съм искала да слушам енд стъф. Тука трябва да призная на Зори, че никога не се бях интересувала от това, но сега видях че Кърт Кобейн бил голям красавец, ай! И R.E.M. трябва да бъдат слушани. След като натеглих порядъчно много песни, на повечето от които се бях канила да изтегля от поне 6 месеца насам, пуснах си ги на уинампа и проследих заека до скришното му място под леглото, реших да си погледна last.fm - a. Нямаше как да не забележа, че последните 6 месеца класациите ми са водени само от мъже. П.И.Ф., RHCP, Incubus, Coldplay (мога да изброя още няколко имена (на групи и самостоятелни изпълнители), все мъже ще бъдат). Въобще първата жена, която се появява във списъците (и то някъде надолу-надолу) е Regina Spektor.
Всъщност исках да кажа, че съм много горда с музикалния си вкус в последно време (и с този на Бро).

Освен всичко друго в последните шест месеца написах първите си текстове на песни, че дори ги и записахме (да, много непрофесионално, ама на кой му пука). Важното е, че Вие ги харесахте, колкото и да са непрофесионални, скалъпени и смешни. Важното е, че дори аз и Зу си ги харесваме. Аз пък съм особено горда, duh. ^^

Е, не си оправих китарата, което тотално убива всичките ми шансове скоро да се науча да свиря що-годе прилично, но какво по - хубаво от това всичко да ми е под ръка и ако някой ден реша, че наистина ми се занимава да седна и да го направя.

Не се и научих да пея като хората, ама отново ху керс, като ми идва от вътре, забавно ми е и ми се пее ще си пея. Айде бе.. (не пея толкова зле, надявам се). ^^

И.. май не ми се пише повече в момента. Не че имам какво друго да правя (освен да слушам албума на една 16 - годишна сладурана и да си търся филм за гледане), но май не се сещам какво друго да кажа за музикалните си влечения в последната половин година.

Мхм..

No comments: