12.8.08

246. tamer

"Oще не съм те опитомила... но като направя така *следва жест с ръка около лицето*, значи да ми кажеш дали съм се омазала с нещо от това, което съм яла"...

photo by sexties

Ахм... Вие замисляли ли сте се през колко промени преминаваме с всеки нов по - специален приятел? Колко много ни е повлиял, как ни е опитомил... колко негови прегрешния сме простили, които не бихме простили на друг. И колко той е простил на нас. Колко много компромиси с недостатъците му сме направили. Как не обичаме пушачите, но той ни е приятел и някак не ни пречи. Как не обичаме размъкнати панталони, но него му стоят перфектно. Как сме се нагласявали един според друг..

И тук споменавам лайк... дребите неща. Малките метафори. Вие се досещате за какво говоря.. всички имаме много такива преживявания, напасвания и малки промени.

"А като направя така *озъбване*, значи да ми кажеш дали имам нещо по зъбите"...

2 comments:

Nina said...

замисляли сме се (;
жестовете ми харесаха, много, не знам ^^

nevolna said...

Това е най-сладкия пост,който скоро съм чела..
Заслужаваш предрожденическа прегръдка (: