23.7.07

168. Young...

Меланхолични спомени за това, което съм искала да бъде... И което никога не е било...
Само те ме карат да плача...
Но има още толкова пред мен... Нали съм просто... не точно дете и не точно възрастен...
Живота е прекрасен... Хубаво е да си просто дете... И аз съм все още... до някъде... Но днес осъзнах, че е хубаво, да си просто... млад... Да правиш вълнички през вятъра, докато се возиш до най - добрата ти приятелка, която върти волана и пее някакво парче на DMX... Малко прозаично, може би обикновено... Но си просто... млад... И се смееш шумно и все още не трябва да си страхотно сериозен, и все още живота не те е раздрусал... Но все пак не си само дете...

We could do anything, we can do anything...
Open your eyes, the world is outside your door...

Има толкова много още да правя... И толкова много още да уча... И искам да порастна... Но не чак толкова бързо...

Поздрави до всички... Пуснете си Травис...

1 comment:

fka.selkie said...

Мисля, че те разбирам..
Поне така си мисля..
Както бях писала един път, нямам търпение да разполагам с живота си, за да мога да го преоткрия сама..
Да посетя толкова много места, да срещна толкова много нови хора, да живея..
Да чувствам, че имам възможностите и времето да изпълня желанията си..

И си пуснах Травис..
Отдавна не ги бях слушала..
^^