11.3.07

119. Sometimes...

Понякога хората нахално влизат в живота ти и ти несъзнателно ги свързваш с песен... и след това песента вече не е никога същата...

photo by: vita-e-bella

A Perfect Circle - Imagine...
Мъро...

Cute Is What We Aim For - Risque...
Габи...

Bethany Joy Lenz - Halo...
Таничка...

Air - All I Need...
Радо...

Brian McFadden ft. Leann Rimes - Everybody`s Someone...
Владимир...

No Doubt - Don't Speak...
Ем...

Fischerspooner - All We Are...
Иван...

И много други... Песни, на които още щом чуя първия акорд се сещам за конкретните личности... Песни, които мразя и обичам заради тях, песни които ме разплакват и усмихват... пак заради тях... Знаете ли, нямате право така нахално да влизате в живота ми и да ме обвързвате с музика... Просто нямате право... Само че ето на, правите го и хич не Ви интересува, че само като чуя мелодията и мислите ми са изтичали до Вас... Защо, а?! Защо?! Аз знам, че не го правите нарочно... обаче...

Синият ми облак слуша Everything But The Girl и Missing... и си мисли за човека, с който я свързва...

5 comments:

HeLLwinD® said...

Ми.... сори....

HeLLwinD® said...

:(

sugar said...

ай, гилти, гилти

Unknown said...

Аз Ви обичам ей...
Обичам и песните, които свързвам с Вас... нищо, че звуча така леко критикарски... ^^
{}

sugar said...

На мен пък ми напомня една песен на теб... My Chemical Romance - I don't love you
Не знам защо :D

<33