13.3.07

121. Аз съм...

Попълвала съм го в темата на Мъро... само че сега си четох отговорите и повечето от тях... не бяха истина... Затова изчистих и го написах на ново...

photo by: Paperdragonfly

Аз съм... почти добра...
Аз не съм... от хората, които много силно вярват в себе си и във възможностите си... вярвам, но само малко... мъничко... да...
Винаги съм искала да бъда... по уравновесена може би... по - малко емоционална...
Не бих могла да бъда...от хората, които живееят спокоен живот. Няма ли буря, значи нещо не е наред...
Когато мечтая означава, че... съм обнадеждена за нещо и се опитвам да си представя как ще стане в най - положителния му аспект...
Обичам да... пея, много и силно, а не просто да си тананикам тихичко, когато съм самичка вкъщи...
Ненавиждам да... говорят зад гърба ми или да ми се умилкват и мазнят...
Във времето за себе си предпочитам да... потърся някой приятел и да превърна времето от "за себе си" в "за двама ни"...
Загубвам спокойствие, когато... някой се опитва да ми слаги думи в устата или да изопачава такива, които съм изрекла...
Наслаждавам се на... на дългата баня, която си взимам всяка вечер...
Презирам... някой да ми държат тон или крещят...
Обожавам... балони...
Не ми достига... обич... може би.
Гневът е... нещо, което беше много обичайно за мен до едно време... после ми дойдоха много други неща в главицата и сега не избухвам толкова много...
Сълзите са... ежедневна част от живота ми... но с порой от сълзи изкарвам всичко от себе си и после ми е по - добре...
Любовта... боляла повече отколкото си мислех... А аз съм още мъничка, мисля че дори не е започнало да боли... цял живот имам пред себе си и много любов от която да ме наранява... но освен болка, тя трбва да носи и много друго... надявам се поне...
Търся... слънцето дори в облачни и дъждовни дни като днешния...
Открих... че имало и почти перфектни хора...
Откраднах... спокойствието й (на мама, аз си знам)...
Загубих... неща, за които открих, че никога не са били мои... и терзанието, че съм ги загубила стана по - малко... но болката, че не съм успяла да ги спечела... тя вече е друго нещо...
Всяка сутрин... когато отворя очи поглеждам телефона си, натискам зелената слушалка и чувам гласа на най - добрата си приятелка...
Всяка вечер... преди да заспя си мечтая...
Сънищата... ми винаги са препълнени от цветове, звучи, усещания и странности... дори самият ми живот не е толкова интересен, колкото са интересни някои от сънищата ми...
Да се мъча да изслушвам всички и да съм буфер между двама сърдитковци понякога... ме натоварва.
DJ Sakin & Friends - Dragonfly... ме разтоварва.
Вярвам в... приятелите си...
Музиката е... живот...
Животът е... музика... просто следвам горния си ред...
Желая... да си хвана сапунен мехур, да запазя спокойствие и да го задържа в дланите си... а не да се изненадам и да го спукам по невнимание...

"And if you see me walking by
You don’t have to spend your time
Asking me if I’m alright
Do I look smarter?
Do I look stronger?
Does it make you wonder?
Well I am, well I am..."

Облакът ми е... о не не, няма да го попълвам цялото и от негово име... само ще кажа, че той сега си слушка... I'm на Nelly Furtado...

1 comment:

sugar said...

*нагушва*
Постът... ми хареса. Само това ще кажа. Достатъчно е.

Знаеш ли, мисля, че новият ми пост ще ти хареса (;

Не се сещам за много хора, освен теб, които ще го оценят както подобава.

<3